וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של היורה בקונטיקט: "גם אנחנו שואלים למה"

פיטר לנזה, אביו של אדם שרצח 27 בני אדם, בהם אמו, התייחס לראשונה לאירוע והביע תנחומיו. "שברון הלב שלנו בלתי יתואר", אמר והוסיף כי בני המשפחה משתפים פעולה עם החקירה

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

פיטר לנזה, אביו של אדם לנזה, שביצע את הטבח בקונטיקט בסוף השבוע, פרסם הלילה (ראשון) הצהרה בשם בני המשפחה. "לבנו יוצאים אל החברים והמשפחות של כל מי שנפגע. משפחתנו אבלה איתם", אמר האב. "אי אפשר לבטא במילים את שברון הלב שלנו. גם אנחנו שואלים למה. אנו משתפים פעולה עם כוחות הביטחון וכך נמשיך לעשות. גם אנחנו נאבקים כדי להבין את האירוע".

הטבח בקונטיקט - כותרות נוספות
ישראלי בקונטיקט לאחר הטבח: "הרגשה של חוסר אונים"
חשד: יצא למסע הירי כי הסתכסך עם סגל בית הספר
"המנהלת נרצחה כשניסתה להסתער על היורה”

מוקדם יותר מסר גם ג'יימס צ'מפיון, דודו של אדם לנזה ואחיה של אמו שנרצחה אף היא, ננסי לנזה, הצהרה בשם המשפחה. "ליבנו ותפילותינו עם אלו החולקים אתנו את האבדן, וכל מי שנפגע מהטבח הנורא הזה", מסר צ'מפיון, איש משטרה. "בשם אמה של ננסי ואחיה, אנחנו מושיטים את ידינו לקהילת ניוטאון". צ'מפיון היה אמור להקריא את דבריו בקולו, אך בסופו של דבר החליט לא להתייצב מול המצלמות ושלח את עמיתיו להקריא את הודעתו.

הטבח בבית הספר בניוטאון קונטיקט. רויטרס
"משתפים פעולה עם כוחות הביטחון וכך נמשיך לעשות"/רויטרס

משפחתו של לנזה קיבלה במהלך הלילה חיזוק ממקום לא צפוי – רובי פארקר, אביה של אמילי פארקר בת השש, שהייתה אחת הקרבנות בטבח בקונטיקט, כינס מסיבת עיתונאים, בה הספיד את בתו ושלח תנחומים למשפחות האחרות שאיבדו את יקיריהן. "זה כולל את משפחת היורה", הדגיש פארקר. "אני לא יכול לדמיין כמה זה קשה עבורכם ואני רוצה שתדעו שאהבתנו יוצאת גם אליכם", אמר. פארקר סיפר כי בתו אמילי הייתה "מבריקה, יצירתית ואוהבת. היא הייתה החברה הכי טובה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully