וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'יהאד האיסלמי: "שלח בעזה - או שנפר הפסקת האש"

בכיר בג'יהאד האיסלמי איים כי הארגון יפר את הפסקת האש אם ישראל תמשיך לסכל את הגעתו של מזכ"ל הארגון, רמדאן שלח, לרצועה. "קיווינו שהוא יוכל להתלוות למשעל בסוף השבוע"

הג'יהאד האיסלמי מאיים בהפרת הסכם הפסקת האש אם ישראל תמשיך לסכל את הגעתו של מזכ"ל הארגון, רמדאן שלח, לרצועת עזה. "קיווינו שד"ר שלח יוכל להתלוות למנהיג חמאס משעל בביקורו בעזה, אך לכובש הישראלי הייתה דעה שונה", אמר אמש (ראשון) בכיר הג'יהאד האיסלמי, חאלד אל-בטש.

חאלד משעל מנשק את אדמת עזה עם הגעתו, 7 דצמבר 2012. רויטרס
משעל מנשק את אדמת עזה בסוף השבוע/רויטרס

בסוף השבוע האחרון הגיע, כאמור, ראש הלשכה מדינית של חמאס חאלד משעל לביקור היסטורי וראשון ברצועת עזה לרגל החגיגות לציון 25 שנה להיווסדות הארגון. שלח וסגנו, זיאד נחאלה, היו אמורים להגיע גם כן כיד לקחת חלק בחגיגות, אך בהנהגת הג'יהאד הוחלט לבטל את הגעתם לרצועה בעקבות איומי ישראל לפגוע בשניים.

לדברי אל-בטש, התנועה האיסלמית לא תקבל את הסכם הפסקת האש שהושג בתיווך ישראלי כל עוד יימנע משלח להיכנס לרצועת עזה. "אנו רוצים אחדות פלסטינית והכרה מדינית", הוסיף אל-בטש. "אנו רוצים לראות את האחדות באה לידי ביטוי בביקור משותף של שלח ויו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס ברצועת עזה יחד עם יתר גורמי ההתנגדות. לאחר מכן, נמקד את מאמצינו על האויב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחזרו אל המולדת פלסטין? שלח ונחאלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

באתרי האינטרנט וכלי התקשורת המזוהים עם הג'יהאד האיסלמי הביעו אתמול בצורה מקורית את מורת רוחם מהאיום הישראלי. באתרים פורסמה תמונה גדולה של שלח ונחאלה, כשמתחתיה נכתב בערבית וכן בעברית משובשת: "אחזור אל מולדת שלי פלסטין למרות אף ישראל", כשהכוונה היא: "על אפה וחמתה של ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully