וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזכ"ל הג'יהאד האיסלמי מקנא: "אחזור לפלסטין"

ניר יהב

9.12.2012 / 17:14

בארגון הביעו מורת רוח לנוכח איומי ישראל לפגוע ברמדאן שלח וסגנו אם יבקרו בעזה, כפי שעשה משעל. "השניים היו אמורים להיכנס לעזה, אולם ישראל איימה כי תבטל את הפסקת האש"

בג'יהאד האיסלמי זועמים על ישראל שסיכלה את ביקורו של מזכ"ל הארגון ד"ר רמדאן שלח ושל סגנו, זיאד נחאלה, ברצועת עזה שהיה אמור להתקיים בסוף השבוע. שלח ונחאלה היו אמורים לקחת חלק בעצרת לציון 25 שנה לייסוד חמאס שנערכה אתמול בעיר עזה, אולם בשל איומים ישראליים לפגוע בשניים, החליטו בהנהגת הג'יהאד לבטל את הגעתם.

באתרי האינטרנט וכלי התקשורת המזוהים עם הג'יהאד האיסלמי הביעו הבוקר (ראשון) בצורה מקורית את מורת רוחם מהאיום הישראלי. באתרים פורסמה תמונה גדולה של שלח ונחאלה, כשמתחתיה נכתב בערבית וכן בעברית משובשת: "אחזור אל מולדת שלי פלסטין למרות אף ישראל", כשהכוונה היא: "על אפה וחמתה של ישראל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה שפורסמה באתרים הערביים של שלח ונחאלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם בג'יהאד האיסלמי הודו רשמית בסוף השבוע שמצרים הבהירה להם כי ישראל מאיימת לבטל את הפסקת האש במקרה ששלח ונחאלה ייכנסו לרצועה. "השניים היו אמורים להיכנס לעזה, אולם ישראל הודיעה למצרים שהיא מסרבת לכך ואף איימה לבטל את הפסקת האש", נמסר מהארגון. "מצרים מטפלת בנושא הזה, אולם היא לא מביעה נכונות לסייע לשניים להיכנס לעזה".

בעוד שראשי חמאס נטשו כבר לפני חודשים ארוכים את דמשק וניתקו את בריתם עם המשטר הסורי ובאופן חלקי גם עם אירן, רמדאן שלח וזיאד נחאלה עדיין מתגוררים בדמשק ומשם הם מנהלים את ארגון הג'יהאד האיסלמי. בנוסף, יחסיו של הג'יהאד האיסלמי עם המשטר הסורי ועם אירן עדיין הדוקים. חמאס, מנגד, התקרב בעת האחרונה למצרים ולקטאר. אמיר קטאר היה אף המנהיג הערבי הראשון שביקר ברצועה מאז עליית חמאס לשלטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully