וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בפנסילבניה: אב ירה בשוגג בבנו בן ה-7, שנהרג

האב יצא עם בנו מחנות לממכר כלי נשק, הושיב אותו במושב הבטיחות של הרכב, והכניס את אקדחו לתא הכפפות – כאשר ירה בשוגג. בעלי החנות: "זו פשוט תאונה מצערת"

אב שיצא מחנות לממכר כלי נשק במדינת פנסילבניה בארצות הברית ירה אתמול (שבת) למוות בבנו בן השבע, ככל הנראה בשוגג. הטרגדיה התרחשה דקות ספורות לאחר שהאב, ג'וזף לורי בן 44, סיים להושיב את בנו, קרייג לורי, במושב הבטיחות של הרכב המסחרי שלו, והתכונן לצאת מהחניה. השניים יצאו מ"חנות ההטענה של טוויג", אשר נמצאת בעיירה איסט לקוונוק, המרוחקת כ-100 קילומטרים מפיטסבורג.

בבוקר ניסה האב למכור לבעלי החנות אקדח ורובה שהיו ברשותו, אך הם לא היו מעוניינים. איש משטרה סיפר לעיתון המקומי כי כשהיו האב והבן ברכבם, ניסה ג'וזף לורי להחזיר את האקדח לתא הכפפות, ואז נורתה ירייה. על פי העיתון "טריביון רוויו", האב לא היה מודע לכך שנשאר קליע אחד באקדח. "זה קורה לעתים קרובות מדי, שאנשים חושבים שכלי הנשק ריק", אמר קצין המשטרה אריק הרמיק.

"כל הראיות מצביעות על כך שמדובר בתאונה", הודיעה משטרת פנסילבניה. בעלת חנות סמוכה סיפרה כי בנה שמע קול של ירייה אחת, שמשך את תשומת ליבו מכיוון שרק בסוף השבוע הקודם ערכה חנות הנשק מטווח במגרש החנייה, ולכן בסוף השבוע הזה לא היו אמורות להישמע יריות. בעלי חנות הנשק מסרו כי "זו פשוט תאונה מצערת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully