וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ירה למוות בפולש במסכה, וגילה כי זה בנו

בעקבות דיווח של שכנה על פורץ בביתה שבקונטיקט, יצא האב לחצר כשהוא חמוש ברובה וירה בשוגג בבנו בן ה-15. המשטרה לא מצליחה להבין מה עשה הבן באמצע הלילה בבית דודתו

תושב ניו פיירלנד שבקונטיקט, ארצות הברית, ירה שלשום (רביעי) למוות בנער חבוש במסכה שהתגנב לביתה של שכנתו, וגילה כי זהו בנו בן ה-15, כך דיווחה רשת CBS. על פי הדיווח, ב-1:00 לפנות בוקר צלצלה האישה, המתגוררת בשכנות לאחיה, אביו של הנער, וסיפרה לו כי מישהו מנסה לפרוץ לביתה. בתגובה יצא האב, ג'פרי גיליאנו, לחצר כשבידיו רובה והתעמת עם אדם בבגדים שחורים ומסכת סקי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבריו לכיתה העידו כי המעשה אינו תואם את אופיו. טיילור גיליאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשלב זה, הבחין האב כי הפולש אוחז בידו בכלי נשק, וירה בו. הפולש נפל על הארץ, ובשלב זה הבין גיליאנו כי האדם שירה בו הוא בנו ,טיילור. "אני לא יכול לתאר לעצמי מה הוא הרגיש כשהוא הסיר את המסכה", אמר אחד השכנים, טין דיקיט.

כשהגיעו כוחות משטרה לזירת האירוע, הם מצאו את האב, מורה למדעים בבית ספר יסודי, כשהוא שרוי במצוקה קשה. מותו של טיילור גיליאנו בן ה-15, תלמיד תיכון בבית הספר המקומי, נקבע במקום.

"הוא תמיד היה משעשע"

בני כיתתו של טיילור התבשרו אמש על מותו, ובית הספר אף ביטל פעילות שתוכננה לשעות הערב. חבריו של טיילור העידו כי המעשה שלו אינו תואם את אופיו. "הוא תמיד היה משעשע", סיפרה ידידתו של טיילור, צ'לסי לופז. "אני לא מצליחה להבין את זה. אני לא יכולה לתאר לעצמי אותו עושה דבר כזה".

השאלה שנותרה לא פתורה מבחינת המשטרה היא מה עשה טיילור בבית דודתו באמצע הלילה, ומדוע תקף את אביו בעודו מחזיק רובה. "כשנודע לי על המקרה, למותר לציין, במשך שמונה שנותיי בתפקיד לא ראיתי דבר כזה בפיירפילד", סיפר נציג הרשות המקומית, ג'ון הודג'. לדבריו, "מדובר בקהילה משפחתית מאוד. ייקח לנו זמן להתגבר על זה".

בעוד האב נאלץ להתכונן לטקס הקבורה של בנו, המשטרה ממשיכה לחקור את האירועים. עד כה לא ננקטו נגדו הליכים משפטיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully