וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ירה למוות בארבעה עובדי משרד - והתאבד

אדם חמוש באקדח נכנס למשרדים בבעלות ישראלית במינאפוליס ופתח בירי לעבר הנוכחים. ארבעה אנשים נהרגו בתקרית, וכמה אחרים נפצעו ומצבם מוגדר קריטי. "טרגדיה נוראית"

צילום: רויטרס עריכה: טל רזניק

אדם פתח אמש (חמישי) באש במשרדים של איש עסקים ישראלי במיניאפוליס, מינסוטה, והרג ארבעה בני אדם. הוא הספיק לפצוע גם שלושה אחרים, המאושפזים במצב קריטי, אדם נוסף שמצבו יציב, ואז התאבד בירייה.

דוברת משטרת מיניאפוליס אמרה כי האנשים שנורו טרם זוהו, וכן כי היורה לא מוכר למשטרה. המושל מארק דייטון אמר בהצהרה כי הוא מגנה אלימות מכל סוג. "אין לה מקום במינסוטה. ברצוני להביע את תנחומי למשפחות והחברים של האנשים החפים מפשע שנהרגו או נפצעו".

"זה עסק תעשייתי במרכז שכונת מגורים", אמר ראש העיר בראיון טלפוני לסוכנות הידיעות רויטרס. "קרתה לנו טרגדיה נוראית בשכונה מצוינת עם עסקים מצוינים". ליססיה קילגו, המתגוררת סמוך לבית העסק סיפרה כי היא חשבה שהיורה ברח. "לא ידעתי שהוא ירה בעצמו. נעלנו את הדלתות ושמרנו על הילדים. פחדנו שהוא עוד מסתובב בחוץ".

לפני כחודש התרחש ירי שגם כן היה קשור ליחסי עבודה ליד בניין האמפייר סטייט בניו יורק. גבר כבן 53, ששמו ג'פרי ג'ונסון, פתח באש והרג את עמיתו לשעבר לעבודה לאחר שפוטר ממשרתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully