וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפוטר פתח באש באמפייר סטייט בניו יורק - וחוסל

24.8.2012 / 20:12

האדם בן ה-53 החל לירות לעבר עוברי אורח סמוך לבניין המפורסם, הרג צעירה ופצע שמונה. שוטרים שהוזעקו למקום ירו בו למוות. לדברי המשטרה, כפי הנראה לא מדובר באירוע טרור

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

תקרית ירי קטלנית נוספת בארצות הברית: גבר כבן 53 בשם ג'פרי ג'ונסון, פתח באש (שישי) לעבר עוברי אורח סמוך לבניין האמפייר סטייט בניו יורק. כתוצאה מהירי נהרגו שני בני אדם - עוברת אורח והיורה עצמו. עוד נמסר כי בתקרית נפצעו לפחות שמונה בני אדם בדרגות חומרה שונות. מפקד משטרת ניו יורק, ריימונד קלי, אישר כי ג'ונסון פוטר ממקום עבודתו הסמוך לזירה.

ירי מחוץ לאמפייר סטייט בניו יורק, אוגוסט 2012. רויטרס
שני בני אדם נהרגו, בהם אישה והחשוד בירי. זירת הירי, היום/רויטרס

משטרת ניו יורק הודיעה כי מחקירה ראשונית עולה כי לא מדובר בפיגוע טרור, כי אם בתוצאה של קרב בין עבריינים או בניסיון שוד. כמו כן, בעיתון ה"ניו יורק פוסט" דווח כי היורה פוטר רק אתמול מעבודתו. עדי ראיה שהיו במקום דיווחו לרשת CNN כי היורה רדף אחרי אדם אחר וירה לעברו. לדבריהם, כוח משטרה שהוזעק למקום הרג את היורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ירי מחוץ לאמפייר סטייט בניו יורק, אוגוסט 2012. רויטרס
גופת החשוד ברצח/רויטרס

ראש עיריית ניו יורק, מייקל בלומברג, הגיב לירי, ואישר כי היורה פוטר מעבודתו והרג אישה אחת. לדבריו, תשעה בני אדם נורו, בהם היורה שחוסל בידי המשטרה. "מספר אזרחים נפגעו גם הם, בשוגג, מירי המשטרה", הוסיף בלומברג, שציין כי כל הפצועים נמצאים מחוץ לכלל סכנה.

ירי מחוץ לאמפייר סטייט בניו יורק, אוגוסט 2012. רויטרס
ירי מחוץ לאמפייר סטייט בניו יורק, אוגוסט 2012/רויטרס

ארצות הברית עדיין מתאוששת מתקרית הירי האחרונה שאירעה בתחילת החודש, כאשר ווייד מייקל פייג' ירה על פי החשד למוות בשישה מאמינים סיקים במקדש בעיר מילווקי בצפון ארצות הברית. לאחר הטבח התגלה כי החשוד פייג' דוגל בעליונות הגזע הלבן, וכפי הנראה פעל מתוך שנאת זרים.

ירי מחוץ לאמפייר סטייט בניו יורק, אוגוסט 2012. רויטרס
מספר אזרחים נפגעו בשוגג מאש המשטרה/רויטרס

תקרית ירי אכזרית נוספת אירעה בחודש שעבר, כאשר ג'יימס הולמס, המכונה בתקשורת גם "הרוצח הג'וקר", ירה על פי החשד למוות ב-12 בני אדם באולם קולנוע קולורדו. בטבח נפצעו 58 בני אדם. במשטרה המקומית סבורים כי הולמס הגיע למקום כשהוא חבוש אפוד מגן וקסדה, וכן חמוש היטב. לאחר שההקרנה החלה הוא שחרר פצצת עשן - ואז פתח באש. הדיון הבא במשפטו של הולמס יתקיים ב-27 בספטמבר.

לקריאה נוספת
"המשטרה ידעה על איומי ה'ג'וקר' טרם ביצע הטבח"
דיווח: הרוצח ממילווקי - גבר בן 40 שסולק מהצבא
רוצח הסיקים ממילווקי - "גזען לבן שפעל לבדו"

(עדכון ראשון: 17:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully