וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בניו יורק: איים על שוטרים ונורה לעיני המצלמה

"כמו עלילה מסרט": שני שוטרים חשדו באדם שעישן מריחואנה. כשניגשו לשוחח עמו, הוא נמלט ונופף בסכין לכל עבר. המרדף הסוער הסתיים במותו. לדברי עדי ראייה, מדובר בקבצן מוכר

צילום: סרטון חובבים שהועלה ליוטיוב, עריכה: יאיר דניאל

דרמה בלב ניו יורק: שוטרים ירו למוות באדם שאחז בסכין, אחרי שסירב להישמע להם ולהתפרק מנשקו. התקרית אירעה אמש (שבת) בשעה שלוש בצהריים בלב קהל הומה ותועדה במצלמה סלולרית. איש לא נפגע מהירי. זהותו של החשוד טרם פורסמה, אך עדי ראייה טענו כי מדובר בקבצן מוכר.

המרדף החל בשדרה השביעית במנהטן. לדברי מקור משטרתי ששוחח עם ה"ניו יורק טיימס", השוטרים חשדו כי האיש מעשן מריחואנה, וניגשו אליו כדי לשוחח עמו. החשוד נמלט בריצה מהירה במורד הרחוב, תוך שהוא מנופף בסכין ומזנק בין המכוניות החונות ומאיים על עוברי אורח שנקרו בדרכו. בפינת רחוב 37, השוטרים ירו בו כמה יריות ומותו נקבע במקום.

שוטרים ירו למוות בחמוש בסכין ליד כיכר טיימס. צילום מסך
המרדף החל בשדרה השביעית במנהטן/צילום מסך

לדברי פול ג'.בראון, דובר לשכת מפקד משטרת ניו-יורק, לשוטרים לא הייתה ברירה אלא לירות בחשוד. "הוא התקדם לעבר שוטרים לבושי-מדים וסירב להוראות החוזרות-ונשנות שניתנו לו להתפרק מנשקו". אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

במשטרה מסרבים לומר כמה פעמים נורה החשוד

ג'ובי נוגוור, בן 17, היה אחד מעדי הראייה ששחזרו בפני כתבי ה"טיימס" את הדרמה, שתוארה בעיתון כ"לקוחה מעלילת סרט". נוגוור, תייר מבוסטון, אמר כי כתריסר שוטרים הקיפו את החשוד במהלך המרדף. "איני יודע כמה יריות נורו", סיפר, אך העיד כי "היו הרבה יריות". במשטרה מסרבים לומר כמה פעמים נורה החשוד.

המשטרה לא פרסמה את זהותו של החשוד, אולם עדי ראייה אחרים אמרו כי מדובר באדם שכבר נראה באזור ורמזו כי ייתכן ומדובר באדם הלוקה בנפשו. צעיר בשם ג'ושוע, שעובד כמוכר כרטיסים להצגות באזור כיכר טיימס, סיפר כי בעבר ראה את החשוד מקבץ נדבות, כשלגופו חולצת-טי ועליה הכיתוב "נינג'ות רצחו את משפחתי". לעתים, סיפר, אף ראה את החשוד בתחפושת של נינג'ה.

עוד דרמות בכיכר טיימס:
הזומבים השתלטו על הכיכר המפורסמת ביותר בעיר
צפו בנשיקה שקיבל ראש העיר ושהסעירה את ארה"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully