וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיקה שקיבלה את 2012: ראש העיר וליידי גאגא

1.1.2012 / 9:07

מזג האוויר המתון יחסית הצליח למשוך לטיימס סקוור בניו יורק המוני מבלים לחגיגה המסורתית של השנה האזרחית החדשה בארה"ב. תחת אבטחה כבדה זכו המבלים לחזות בג'סטין ביבר וליידי גאגא

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

המוני חוגגים התאספו הבוקר (ראשון) ב"טיימס סקוור" בניו יורק לקבלת פנים עליזה במיוחד של השנה החדשה. ההמונים התקהלו תחת אבטחה כבדה, יותר מעשור לאחר פיגועי ה-11 בספטמבר בעיר. המשטרה סגרה את הרחובות סביב הטיימס סקוור לתנועת כלי רכב ואסרה על החוגגים להביא עמם אלכוהול ותיקים גדולים לאזור.

לידי גאגא וראש עיר ניו יורק מייקל בלומברג בחגיגות סילבסטר בניו יורק, דצמבר 2011. AP
הנשיקה בחצות של ראש העיר בלומברג וליידי גאגא/AP

זיקוקים מילאו את השמים בחצות וקונפטי נזרק על ראשי החוגגים בכיכר המפורסמת במנהטן, לאחר שכדור הקריסטל הגדול ירד מלמעלה במשך הדקה האחרונה של שנת 2011 - במסורת שהחלה כבר בשנת 1907. הכדור הבהיר הועלה לגובה כבר שש שעות לפני הנחתתו על ראשי המבלים וכמות משוערת של מיליון חוגגים זכו לצפות בהופעה של זמרי הפופ ליידי גאגא וג'סטין ביבר.

טמפרטורות מתונות לעונה, כ-10 מעלות, עודדו את האמריקאים לצאת מבתיהם ולמלא את האזור עד למרחק של 20 רחובות מהכיכר לכיוון הסנטרל פארק. בדקה אחת לפני חצות, לחצו ראש עיריית ניו יורק מייקל בלומברג וליידי גאגא על הכפתור שמסמן על 60 השניות שנותרו לפני השלכת כדור הקריסטל ובסיומם זכו התושבים לחזות בנשיקה בין כוכבת הפופ לראש העיר.

אתמול: השנה החדשה התקבלה בזיקוקים באוסטרליה ויפן

חגיגות סילבסטר בניו יורק, דצמבר 2011. AP
מיליון חוגגים מילאו את הכיכר והרחובות הסמוכים לה/AP

"חשבתי שאני הולכת לקפוא, אך מזג האוויר לא כל כך נורא", אמרה אחת החוגגות הצעירות שעשתה את כל הדרך מוירג'יניה עם חברתה כדי לחזות בג'סטין ביבר ו"בגלל שזה כיף, ומגניב ואף פעם לא הייתי בניו יורק".

בתוך החגיגות נרשמה גם מחאה של מאות מפגיני תנועת כיבוש וול סטריט, שהגיעו לפארק זוקוטי בעיר וחזרו למקום הולדתה של תנועתם, שמוחה נגד אי השיוויון הכלכלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully