וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירבו להנמיך את המוזיקה ונורו למוות על ידי השכן

מדריך ירי בדרום צרפת החליט לקחת את החוק לידיים, ופצח במסע ירי שבמהלכו נהרגו שני חוגגים במסיבה שנערכה בדירה בבניין מגוריו. בחקירתו סיפר כי השכנים לא נתנו לו לישון

מדריך ירי בן 49 בדרום צרפת שזעם על שכניו בשל מסיבה רועשת שקיימו, יצא שלשום (שבת) למסע הרג שבמהלכו ירה למוות על פי החשד בשני חוגגים ופצע שניים נוספים, כך דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית. על פי הדיווח, בעקבות הרעש שהקימו, ירד המדריך אל דירת השכנים בבניין המשותף שבו הם מתגוררים בעיר ס?ט שעל שפת הים התיכון. בתחילה ביקש המדריך מהשכנים להנמיך את המוזיקה. אולם, משסירבו לבקשתו, הזהיר אותם השכן במילים הבאות: "אני הולך עכשיו לדירה, ואחר כך אחזור להרוג אתכם", כך מסר התובע המקומי, ברייס רובין.

לטענת המשטרה, בשעה שתיים לפנות בוקר חזר המדריך לדירת השכנים ופתח באש לעבר החוגגים. עוד נמסר כי כאשר החלו חלקם להימלט מהדירה, רדף אחריהם המדריך, ועל פי החשד ירה באחד מהם במסדרון שבתוך הבניין. כמו כן, נמסר כי לאחר מכן ירה המדריך גם בחוגגים שנמלטו לרחוב, ופצע שלושה גברים ואישה אחת. בשלב זה הצליח אחד הפצועים להתקשר למשטרה, לפני שהתמוטט.

התקשה להירדם בשל שינויים בהרגלי העבודה

מאוחר יותר באותו יום דווח כי שני חוגגים שנפצעו במהלך התקרית, בן 42 ובן 36, מתו מפצעיהם. עוד נמסר כי הצעיר מבין השניים היה שכנו של המדריך. בנוסף דווח כי אישה אחת נפצעה באורח אנוש. במהלך התקרית ניצלו חייהם של ילד שישן באותה שעה בדירה, ושל זוג שהתחבא מתחת לשולחן ויצא ללא פגע.

מהמשטרה נמסר כי לאחר שסיים את מסע הירי, חזר החשוד לדירתו, ושם נעצר מאוחר יותר ללא כל התנגדות מצדו. שכניו של המדריך החשוד בירי תיארו אותו כאדם מתבודד. לטענת המשטרה, המדריך סיפר כי הוא נוטל תרופות מאחר ש"לא הצליח להירדם", בשל שינויים בהרגלי עבודתו, שאילצו אותו לקום בשעה ארבע בבוקר.

כמו כן, במהלך חיפוש בדירתו של החשוד, מצאו השוטרים שישה כלי נשק, ובהם גם הכלי שעל פי החשד שימש אותו במסע ההרג. כמו כן גילו השוטרים 5,000 כדורי תחמושת. מהמשטרה נמסר כי גם בעבר התלונן המדריך בפני שכניו על הרעש שהקימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully