וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפארסה בליכוד: העבודה תקיים הצבעה ידנית

ועדת הבחירות של המפלגה החליטה לחזור להצבעה על גבי טפסים, אך ספר הבוחרים יישאר ממוחשב וכך גם ספירת הקולות, שתיעשה באמצעות סריקה. "נקיים הצבעה מסודרת וחופשית"

בעקבות הבעיות הרבות במערכת המחשוב בבחירות המקדימות בליכוד, החליטה היום (שלישי) ועדת הבחירות של מפלגת העבודה לקיים את הבחירות במפלגה באופן ידני, ולא באמצעות קלפיות ממוחשבות, כפי שתוכנן לפני כן.

שיטת ההצבעה ביום חמישי תעשה בצורה משולבת, כאשר הבוחרים יצביעו על טפסים, אך ספר הבוחרים יישאר ממוחשב וספירת הקולות תיערך באמצעות סריקה ממוחשבת, במקום בדרך הידנית הרגילה. מלבד שינוי זה, הליך הבחירות יישאר אותו הדבר: הקלפיות ייפתחו בין השעות 10:00 ל-22:00 וכל בוחר יוכל להצביע בכל קלפי שנוחה לו, ללא קשר למקום מגוריו.

כל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

מבוקר יום ראשון, אז החלו להתגלות בבחירות בליכוד בעיות טכניות רבות שהובילו להארכת הבחירות ביום נוסף, קיימו במפלגת העבודה התייעצויות ובדיקות לצורך הפקת לקחים. החברה שתפעלה את הבחירות הממוחשבות בליכוד, אמן יועצים, הייתה אמורה לערוך גם את הבחירות בעבודה. בתחילה אמרו בעבודה כי שיטת הבחירות תישאר ממוחשבת, אולם תוך שימוש בגיבוי ידני. היום, כאמור, החליטו במפלגה שלא יהיה נכון להסתכן בשחזור הכשלים שהיו בליכוד, ויש לחזור להצבעה על גבי טפסים.

"נהגנו ביסודיות ובאחריות רבה והגענו להחלטה שהיא הנכונה ביותר, המאפשרת הצבעה מסודרת, דמוקרטית וחופשית. המפלגה תנקוט בכל האמצעים על מנת לאפשר הצבעה נקייה וחופשית. הבחירות יתנהלו כמתוכנן ביום חמישי", אמר מזכ"ל העבודה חיליק בר, "אני קורא לחברי המפלגה בכל רחבי הארץ לממש את זכותם להצביע ולהשפיע על עיצוב רשימת נבחרי המפלגה לכנסת הבאה, כדי שנרכיב את הנבחרת הטובה ביותר שאפשר וננצח עמה בבחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully