וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: שיחת הטלפון למד"א רגע אחרי הפיגוע

זרם של דיווחים הגיעו למוקד מגן דוד אדום בשעות הבוקר על פיצוץ עז שנשמע ברחוב שאול המלך תל אביב. האזינו לאחת השיחות, רגע אחרי הפיגוע במרכז העיר בו נפצעו 27 בני אדם

אודיו מתוך קו החרום של מד"א

הפיצוץ העז שנשמע הבוקר (רביעי) במרכז תל אביב גרם לגל של דיווחים למוקד מגן דוד אדום מעובדי הבניינים הסמוכים. "יש פה פיגוע באוטובוס ברחוב הנרייטה סולד על שאול המלך", דיווח אחד מהם. "הנרייטה סולד, קיבלנו, יש אמבולנסים בדרך לשם. בבקשה תתרחקו מהמקום," ביקשה המוקדנית בעודה מנסה להבין כמה נפגעים יש בזירה.

פיגוע בתל אביב. AP
זירת הפיגוע, הבוקר בתל אביב/AP

27 בני אדם נפצעו בפיגוע באוטובוס בקו 142, מתחת לבניין הפרקליטות בעיר. הפצועים פונו לבית החולים איכילוב הסמוך כשרובם פצועים באורח קל וסובלים מפגיעות של הדף ורסיסים. מצבם של שניים מהפצועים בינוני.

"הייתי בטוחה שפגע בנו טיל", סיפרה אחת הפצועות. "דבר ראשון בדקתי אם הראש שלי בסדר ואז כנראה איבדתי את ההכרה. כשהתעשתי ברחתי מהאוטובוס. נפלתי, ואנשים שהיו באזור התחילו לטפל בי".

הכוננות באזור המרכז הוסרה לפני זמן קצר והסריקות אחר החשוד בהנחת המטען הופסקו. מפקד מרחב ירקון, תנ"צ יורם אוחיון, אמר מוקדם יותר כי לא היה מרדף אחר המחבל. "אנשים דיווחו על מישהו שהיה נראה חשוד. יש לי לפחות שמונה חשודים בתיאורי לבוש שונים. את כל ההודעות האלה בדקנו עד תום", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully