וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: קצין נפצע אנוש מנפילת רקטה באשכול

ארבעה חיילים נוספים נפצעו באורח קל עד בינוני מנפילת הרקטה, ושניים מהם פונו במסוק לבית החולים סורוקה. הירי לעבר ישראל נמשך גם הערב, לאחר שהפסקת האש נכנסה לתוקף

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן דוד

קצין נפצע אנוש וארבעה חיילים נוספים נפצעו באורח קל עד בינוני מנפילת רקטה היום (רביעי) במועצה האזורית אשכול, כך הותר לפרסום בשעות הערב. שניים מהחיילים פונו במסוק חיל האוויר לבית החולים סורוקה בבאר שבע לקבלת טיפול רפואי.

גם לאחר כניסתה של הפסקת האש לתוקף בשעה 21:00 הערב, המשיך ירי הרקטות מהרצועה לעבר יישובי הדרום. רקטה אחת נפלה בחצר בית בבאר שבע וגרמה לנזק. גראדים נורו לעבר אשקלון ונחתו בשטחים פתוחים.

מבצע "עמוד ענן" - כותרות אחרונות:
הכוננות במרכז הוסרה, הופסקו הסריקות אחר המחבל
אחרי הפיגוע: גל תקיפות בעזה, הירי לדרום נמשך
פרשנות: הפיגוע בתל אביב לא יעצור את המגעים בקהיר
מאות בהלווית החייל: "אין אחד בפלוגה שלא בכה"
אחרי הפיגוע: התשיעייה התכנסה לשעות ארוכות

פגיעה ישירה של רקטה בבאר טוביה. נמרוד סונדרס
הבית שנפגע במועצה האזורית באר טוביה/נמרוד סונדרס

בצהריים התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. הבוקר שוגרו שתי רקטות לעבר המועצה האזורית מטה יהודה והתפוצצו בשטח פתוח, מבלי לגרום לנפגעים או לנזק. טרם הנפילות, נשמעה אזעקה במועצה האזורית, כמו גם באזור בית שמש.

במקביל, מטח רקטות נורה לעבר המועצה האזורית באר טוביה. כמה בתים ביישובי המועצה נפגעו מרקטות. בין היתר, נפגעו שני בתי מגורים ומבנה שהיה בבנייה. אישה אחת נפגעה באורח קל מרסיס שפגע בגבה, ומלבד זאת היו כמה נפגעי חרדה בתקריות השונות. כתוצאה מאחת הפגיעות, פרצה שריפה בבית. קשישה חולצה בשלום מהמרחב המוגן בביתה.

אחר הצהריים הסתיימה ישיבת שרי התשיעייה שכונסה כדי לדון בפרטי הסכם הפסקת האש. ישיבת התשיעייה כונסה בסיום פגישתה של מזכירת המדינה של ארה"ב, הילרי קלינטון, בירושלים עם "השלישייה" - ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר החוץ אביגדור ליברמן ושר הביטחון אהוד ברק. קלינטון, שנחתה אתמול בישראל, והביעה גיבוי חד-משמעי לזכותה של ישראל להגן על עצמה, נועדה אמש עם השלושה עד השעה 02:30 לפנות בוקר לערך.

הבוקר נפגשה קלינטון ברמאללה עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, ואז נחפזה לפגישה שנייה עם פורום השלישייה בירושלים לפני צאתה לקהיר. נתניהו שוחח הבוקר בטלפון גם עם מזכ"ל האו"ם, שהמשיך גם הוא מירושלים לקהיר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"עמוד ענן" - היום השמיני: עדכונים שוטפים

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amir.bohbot @walla.com
לפניות לכתבת טל שלו: tal_sh@walla.net.il
לפניות לכתב יהושע בריינר: joshjosh@walla.com

עדכון ראשון 17:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully