וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות בהלווית החייל: "אין אחד בפלוגה שלא בכה"

21.11.2012 / 16:41

בהר המנוחות בירושלים הובא למנוחות רב טוראי יוסף פרטוק, שנהרג מירי תלול מסלול במועצה האזורית אשכול. "היית דוגמא ומופת לכל חבריך", ספד לו חברו

צילום: צוות 13, עריכה: יותם בן דוד

כמאתיים בני אדם ליוו היום (רביעי) את רב טוראי יוסף פרטוק בן ה-18 בדרכו האחרונה. פרטוק נהרג אתמול באזור המועצה האזורית אשכול מירי תלול מסלול. מפקד גדוד השריון בו שירת פרטוק, סיפר כי שמע ממפקדיו על חייל ביישן, אך מוביל ומנהיג: "היית חייל אהוב ואהוד על חבריך ועל מפקדיך. הם דיברו על רצונם לשלוח אותך לקורסי הפיקוד בהמשך". לבני המשפחה אמר המג"ד כי כל חיילי הגדוד "מאמצים אתכם ללבנו".

הלווית החייל יוסף פרטוק שנהרג מנפילת רקטה בעין השלושה, נובמבר 2012. עומר מירון
"חייל אהוב ואהוד על חבריך ועל מפקדיך". הלוויתו של פרטוק, היום/עומר מירון

מסע ההלוויה של פרטוק החל בעיר מגוריו עמנואל שבשומרון, משם המשיך לבית הלוויות שמגר בירושלים ולאחר מכן נטמן בהר המנוחות בגבעת שאול. לבקשת המשפחה לא נערכה לו הלוויה צבאית.

ביום חמישי האחרון הוצב פרטוק ביישוב הסמוך לגבול, ושבוע אחרי כן נפגע ונהרג. חברו לפלוגה, אילן, ספד לו גם כן וסיפר על רגע קבלת הידיעה על מותו: "זו הפעם הראשונה שאני מספיד חבר. ששמענו את הבשורה המרה לא היה אחד בפלוגה שלא בכה. אתמול העלנו זכרונות ממך, שרנו את 'התקווה' מחובקים. לא הייתה ברך שלא רעדה".

"היום אנו מלווים אותך בדרכך האחרונה ומחר נתגאה שהייתה לנו חבר ורעה לנשק בהווה ובעתיד", ספד לו. "היית אדם שמח וטוב לב. החברים בפלוגה שומרים עכשיו בגבורה למרות הכאב בזכותך. היית דוגמא ומופת לכל חבריך. חבר ואח לנשק לעולם לא נשבר, אהבנו ולעולם נאהב אותך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully