וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכתובות המייל של פטראוס הוחבאו "בשיטת אל-קאעדה"

לפי ה"טלגרף", ראש הסי-אי-איי ואהובתו הצליחו לשמור בסוד את מכתבי האהבה שלהם באמצעות תעלול שזכה לפופולריות על ידי מחבלים ובני נוער כאחד - עד הטעות שעשתה הפילגש

ראש הסי-אי-איי לשעבר, דיוויד פטראוס, השתמש בתעלול מיוחד כדי להחליף מכתבים עם אהובתו ומחברת הביוגרפיה שלו, פולה ברודוול - כך מדווח ה"טלגרף" הבריטי". לפי הדיווח, המובא מפי כתב העיתון בלוס אנג'לס, פטראוס וברודוול פתחו חשבון ג'ימייל, ואת המכתבים שכתבו זה לזו שמרו בתיבת הטיוטות. באופן הזה, שניהם יכול להיכנס לחשבון ממחשבים שונים ולקרוא את המכתבים, מבלי שהמכתבים למעשה "נשלחו החוצה", אלא נשמרו בתיבה עצמה.

ה"טלגרף" מדווח כי מדובר בתעלול המשמש פעילים רבים בארגון אל-קאעדה, שמנסים להערים על סוכנויות הביון של המערב - אך מנגד, משמש גם בני נוער פרנואידים, שאינם מעוניינים שהוריהם יוכלו לעקוב אחריהם. ברגע שמכתב "עוזב" את תיבת הדואר האלקטרוני, הוא משאיר עקבות מסוימים, בהם כתובת ה-IP של האדם ששלח אותו.

ג'יל קלי, ידידתו של ראש הסי-אי-איי דיוויד פטראוס, מחוץ לביתה בטמפה. פלורידה, 12 בנובמבר 2012. רויטרס
ג'יל קלי, האישה שקיבלה איומים במייל מאהובתו של פטראוס/רויטרס

הרומן בין פטראוס לכותבת הביוגרפיה שלו נחשף כאשר חוקרי האף-בי-איי קיבלו היתר לפרוץ למחשב שלה, וגילו את כתובת ה-IP שלה. לפי החשד, ברודוול שלחה איומים מחשבון דואר פיקטיבי לידידתו הקרובה של פטראוס, ג'יל קלי, מפני שחשדה שהוא מנהל רומן גם איתה.

קודמו של פטראוס בתפקיד נחקר בפרשה וקידומו עוכב

מוקדם יותר היום, פורסם כי גם המפקד העליון של כוחות נאט"ו באפגניסטן, הגנרל האמריקני ג'ון אלן, נתון בוושינגטון בחקירה פנימית בשל "תכתובות חשודות" שניהל מול קלי.

אלן, מפקד הכוחות הבינלאומיים באפגניסטן, קיבל את התפקיד מידיו של פטראוס בחודש יולי בשנה שעברה, אחרי שפטראוס שב לארה"ב כדי להתמנות לראש הסי-אי-איי.

החוקרים, שקיבלו לידיהם מידע פנימי מהאף-בי-איי, סרקו בין עשרים לשלושים אלף עמודים של תכתובות דואר אלקטרוני ומסמכים אחרים שהועברו בין אלן לקלי בשנים 2012-2010. לא ידוע אם המסמכים הכילו תכנים מיניים, איומים או הדלפות של מידע סודי.

המקור הוסיף כי אלן מכחיש כל חשד המייחס לו עבירה על החוק. בשל החקירה, שר ההגנה, ליאון פנטה, והנשיא, ברק אובמה, הורה לעכב את מינויו של אלן למפקד יוקו"ם (הפיקוד האירופי של צבא ארה"ב) ולמפקד כוחות נאט"ו באירופה.

שר ההגנה פנטה הוסיף כי הוא קורא לסנאט לאשר במהירות את מינויו של סגנו של אלן, הגנרל ג'וזף דנפרד, למחליפו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully