וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפטרות ראש ה-CIA: הרומן נחשף במהלך חקירה פנימית

10.11.2012 / 1:28

כלי התקשורת בארה"ב מרמזים כי מחברת הביוגרפיה של פטראוס, שנמצאת תחת חקירת הבולשת, היא מאהבתו. פטראוס הגיש מכתב התפטרות לנשיא והודה שהפגין כושר שיפוט ירוד ביותר

דייויד פטראוס, ראש סוכנות הביון המרכזית של ארצות הברית, ה-CIA, הגיש אמש מכתב התפטרות. פטראוס נפגש אתמול עם הנשיא ברק אובמה והודיע לו על רצונו לסיים את תפקידו, אותו עתיד למלא סגנו.

בהודעה לעמיתיו ב-CIA, כתב פטראוס כי הוא מתפטר בשל רומן שקיים מחוץ לנישואין. "לאחר 37 שנות נישואין, הפגנתי כושר שיפוט ירוד ביותר וקיימתי רומן. התנהגות כזאת אינה מקובלת, לא בתור בעל ולא כעומד בראש ארגון כמו זה שלנו".

העיתונאית פולה ברודוול, מחברת הביוגרפיה של ראש ה-CIA, דיוויד פטראוס, היא האישה שככל הנראה ניהלה עמו רומן, כך דיווחו הלילה (שבת) כלי תקשורת בארה"ב. השניים הכירו ב-2006. גורמים רשמיים מסרו לרשת NBC כי ה-FBI חוקר אם לברודוול הייתה גישה לחומרים מסווגים במהלך היכרותה עם פטראוס. בנוסף, נבדק חשד שברודוול ניסתה להשיג גישה לתיבת הדואר האלקטרוני של פטראוס.

צפו בראיון עם העיתונאית בתכנית "דיילי שואו"

החוק בארה"ב אוסר על בכירים בשירותי המודיעין לנהל רומנים, בגלל חשש שייסחטו על ידי המאהבות/מאהבים.

הבית הלבן צפוי להוציא הודעה רשמית בנושא בהמשך, ובנתיים אישרו גורמים רשמיים בממשל את דבר התפטרותו של פטראוס. נשיא ארצות הברית אישר הערב כי קיבל את מכתב ההתפטרות של ראש סוכנות הביון האמריקנית והוסיף כי הוא בטוח שהסוכנות תמשיך לשגשג.

ראש ה-CIA, דיוויד פטראוס. GettyImages
פטראוס ואובמה/GettyImages

פטראוס התפטר מתפקידו רק 14 חודשים לאחר שהתמנה לתפקיד, ימים לאחר הבחירות לנשיאות ארה"ב וימים לפני שהיה אמור להעיד בפני הקונגרס האמריקני אודות ההתקפה על הנציגות האמריקנית בבנגזי, שהביאה למותם של ארבעה בני אדם, בהם השגריר בלוב כריסטופר סטיבנס.

(עדכון ראשון: 22:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully