וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת פטראוס: המאהבת שלחה איומים לאישה נוספת

על פי דיווחים בארצות הברית, פולה ברודוול שניהלה רומן עם ראש הסי-איי-איי איימה בדואר האלקטרוני על עובדת מחלקת המדינה. גורם ממשלתי טען כי היא כתבה "תתרחקי מהגבר שלי"

פולה ברודוול, האישה שניהלה רומן עם ראש הסי-אי-איי הפורש, דיוויד פטראוס, שלחה איומים בדואר האלקטרוני לנציגת מחלקת המדינה במטה המטות המשולבים - כך חשפה הערב (ראשון) סוכנות הידיעות איי-פי. העיתון "ניו יורק פוסט" דיווח מפי גורם ממשלתי שביקש להישאר בעילום שם כי הנספחת, ג'יל קלי בת ה-37 מפלורידה, קיבלה איומים כגון "אני יודעת מה עשית", "תתרחקי מהגבר שלי" ו"תסתלקי".

האיומים האלה הם שגרמו לקלי לפנות ל-FBI ולבקש סיוע. לאחר מכן, נפתחה תלונה לאיתור מקורם, ובמהלך החקירה התברר שברודוול מנהלת קשר זוגי עם פטראוס, אותו הכירה בזמן שכתבה את הביוגרפיה שלו. "ברור שברודוול חשבה שמשהו קורה בין קלי לפטראוס", אמר הגורם הממשלתי, "היא חשבה שהיא נמצאת בסוג של משולש רומנטי".

לפי ה"וושינגטון פוסט" - שטרם נקב בשמה של קלי, אך סיפק מוקדם יותר היום תיאור כללי שלה - היא "נחרדה" והביעה חשש לביטחונה, ולכן פנתה לבולשת בבקשה לעזרה. גורם צבאי אנונימי אישר כי האישה שהייתה תחת איומים היא קלי, אשר במסגרת עבודתה מהווה אשת קשר בין מחלקת המדינה למפקדת המבצעים המיוחדים בקרוליינה הצפונית. מקור נוסף אשר הסכים לדבר על הפרשה תחת מעטה אנונימיות הוא חבר משותף של קלי ופטראוס. לדבריו, השניים התראו לעתים קרובות, אך טיב יחסיהם אינו ברור.

פטראוס, בן 60, הודיע בסוף השבוע כי הוא מתפטר אחרי מעט יותר משנה בתפקיד בשל מה שכינה "כשלים ערכיים". במכתב ההתפטרות ששלח לעובדיו, נימק ראש ה-CIA את ההתפטרות ברומן שניהל, וכתב: "הצגתי כושר שיפוט גרוע במיוחד". ברודוול, בת 40, נשואה ואם לשניים, לא הגיבה עד כה לפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully