וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר בארה"ב: אובמה מוביל ב-3 מדינות מתנדנדות

סקר חדש מעניק לנשיא ארה"ב יתרון קל באיווה, בוויסקונסין ובניו המפשייר. מסקר אחר עולה כי יתרונו של אובמה על רומני נותר 1% בלבד. עד כה יותר מרבע מהבוחרים כבר הצביעו

חמישה ימים לבחירות, וגם אתמול (חמישי) המירוץ לנשיאות ארצות הברית נותר צמוד במיוחד: חדשות NBC, הוול סטריט ג'ורנל ומכון הסקרים מאריסט סקרו שלוש מדינות מתנדנדות - איווה, וויסקונסין וניו המפשייר - בכולן מוביל אובמה. באיווה הוא זוכה ליתרון של 6%, ירידה של 2% לעומת תחילת החודש. בוויסקונסין הנשיא המכהן מוביל על יריבו מיט רומני ב-3%, גם כאן ירידה באחוזי התמיכה באובמה מתחילת החודש, אז הוביל ב-6%.

הבחירות בארצות הברית - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות

ברק אובמה ומושל ניו ג'רזי, כריס כריסטי, מבקרים במרכז קהילתי באטלנטיק סיטי בעקבות הוריקן סנדי, אוקטובר 2012. רויטרס
גם "סנדי" לא הבטיחה לו ניצחון. אובמה בניו ג'רזי לאחר הסופה/רויטרס

בניו-המפשייר מוביל אובמה גם כן, שם הוא זוכה ל-49%תמיכה, יתרון של 2% על יריבו רומני. בשלוש המדינות נהנה הנשיא מיתרון דו-ספרתי בקרב נשים. עם זאת, הסקר נערך לפני שהסופה "סנדי" פגעה בחוף המזרחי.

גם היום הסקר היומי המקוון של רויטרס בשיתוף מכון איפסוס מעניק לאובמה ניצחון דחוק - 47%, אחוז אחד בלבד יותר מאשר לרומני. תוצאות הסקר נותרו זהות בשלושת הימים האחרונים.

כמו כן, צויין בסקר כי למעלה מרבע מהבוחרים, כ-26%, כבר הצביעו בבחירות המוקדמות לנשיאות. אובמה מוביל בהצבעה המוקדמת עם 52%, אך זה לא בהכרח מעיד על עתידו, מאחר ורוב המשתתפים בהצבעה המוקדמת הם לרוב תומכי המפלגה הדמוקרטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully