וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר בארה"ב: אובמה מוביל בשלוש מדינות המפתח

האם הסופה סנדי סחפה גם את המצביעים? לפי סקר CBS עבור ה"ניו יורק טיימס", הנשיא מצליח לנצח את יריבו הרפובליקני באוהיו, פלורידה ווירג'יניה. מחר יחדש אובמה את הקמפיין

נשיא ארה"ב, ברק אובמה, מוביל בשלוש מדינות המפתח שצפויות להכריע את הבחירות - פלורידה, אוהיו ווירג'יניה - כך עולה מסקר של CBS עבור הניו יורק טיימס. לפי הסקר, באוהיו מקבל אובמה 50%, לעומת יריבו הרפובליקני, מיט רומני, שמקבל 45% בלבד. סקר CBS שבוצע לפני 11 ימים הציג נתונים זהים. עד כה אובמה הוביל באוהיו ברוב הסקרים, אך סקר שערך מכון הסקרים רסמוסן לפני כמה ימים הראה שרומני, מוביל על הנשיא ב-2%. כאמור, מדובר במדינת מפתח שמי שיזכה בה יגרוף 18 אלקטורים וצפוי לזכות במירוץ כולו.

המרוץ לבית הלבן - סיקור מלא בוואלה! חדשות

ברק אובמה נפגש עם מושל ניו ג'רזי, כריס כריסטי, באטלנטיק סיטי, אוקטובר 2012. רויטרס
אובמה מגיע לניו ג'רזי/רויטרס

בפלורידה, שנוטה לפני הסקרים לטובת רומני והמנצח בה יקבל 29 אלקטורים, זוכה אובמה ל-48% לעומת 47% לרומני. עם זאת, קיימת ירידה באחוז התמיכה באובמה, כאשר בסקר שבוצע לפני כחודש זכה ב-53%, ועלייה בתמיכה ברומני - 44% בסקר הקודם.

לפי נתוני הסקר, בווירג'יניה, שתעניק למנצח 13 אלקטורים, זוכה אובמה ל-49% (לעומת 51% בסקר לפני שלושה שבועות) ורומני ל-47% (לעומת 46% בסקר הקודם).

ביידן ורומני כבר בפלורידה

לאחר שביטל כמה אירועי בחירות בעקבות הסופה סנדי שזרעה הרס בחוף המזרחי, חידש רומני את הקמפיין שלו והגיע לפלורידה. "אתם צריכים לדעת שאני לא יכולתי להיות במירוץ הזה אם לא הייתי אופטימיסט. אני מאמין בעתיד המדינה. אני יודע שיש לנו אתגרים ענקיים, אבל אני לא נרתע מהם, האתגרים ממריצים אותי", אמר רומני לתומכיו. הוא קרא לתרום לצלב האדום על מנת לסייע לנפגעי הסופה, ולדברי אחד מעוזריו, הוא עצמו תרם לצלב האדום.

אובמה, שהשהה את הקמפיין בעקבות הסופה, יחדש את הקמפיין שלו באופן רשמי רק מחר, והיום ביקר באזור שנפגע בניו ג'רזי. בינתיים נשלח סגן הנשיא, ג'ו ביידן, לפלורידה, ואובמה עצמו ימשיך את הקמפיין שלו מחר באירועים בוויסקונסין ובקולורדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully