וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב הבחירות: הסופה "סנדי" עושה צרות למיט רומני

לקראת הגעת הסופה ההרסנית לארה"ב, כלי התקשורת במדינה שלפו מהארכיון תיעוד של המועמד הרפובליקני קורא לסגור את סוכנות החירום הפדרלית. "על המדינות לקחת אחריות על עצמן"

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, מיט רומני, חוטף אש לאחר שהצהרה בה קרא לסגור את סוכנות החירום הפדרלית נשלפה מהארכיון לקראת הגעתה של הסופה "סנדי" לחופי המדינה. "במקום סוכנות החירום הפדרלית, המדינות צריכות לקחת על עצמן תפקיד גדול יותר בכל הנוגע למענה לאזרחיהן בשעות חירום", אמר רומני, במהלך עימות שנערך לפני כשנה ברשת CNN לקראת הבחירות לראשות המפלגה הרפובליקנית.

המרוץ לבית הלבן - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות

"בכל פעם שלוקחים משהו מהממשל הפדרלי ומעבירים אותו בחזרה למדינות, זה הכיוון הנכון", המשיך רומני, "אם אפשר להרחיק לכת עוד יותר ולהעביר אותו למגזר הפרטי, זה אפילו יותר טוב. במקום לחשוב מה ניתן לקצץ מהתקציב הפדרלי, צריך לחשוב על השאלה ההפוכה – מה ניתן לשמור". לדבריו, "זה פשוט לא מוסרי, לדעתי, להמשיך לצבור חובות ולהעביר אותם לילדינו".

צפו ברומני קורא לסגירת הסוכנות הפדרלית לפני כשנה

אמירה זו של רומני אודות סוכנות החירום שבה וצפה, בעיתוי לא מוצלח מבחינתו, עם התקרבות הסופה "סנדי" לחופי ארצות הברית. בעקבות הביקורת הציבורית שספג, הדגישו אתמול (שני) במטה רומני כי הוא למעשה לא תומך בסגירת הסוכנות. "המושל רומני מאמין שעל המדינות להיות אחראיות לניהול מצבי חירום בסערות ואסונות טבע בתחום שיפוטן", הצהיר הדובר ריאן וויליאמס בהודעה רשמית מטעם רומני, "למדינות יש את הגישה הטובה ביותר לסיוע ולמשאבים ישירים. זה כולל סיוע מהממשל ומהסוכנות הפדרלית לסיוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully