וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני: "לא אתמודד לראשות ממשלת איטליה"

24.10.2012 / 23:18

איל ההון, הנאשם בקיום יחסי מין עם קטינה, הודיע כי לא יתמודד פעם נוספת לתפקיד. מזכיר מפלגתו צפוי לתפוס את מקומו. "אשאר לצד הצעירים שעדיין יכולים לשחק ולהבקיע שערים"

ראש ממשלת איטליה לשעבר, סילביו ברלוסקוני, הפריך הערב (רביעי) את השמועות על התמודדותו לראשות הממשלה - והודיע כי לא יוביל את מפלגתו בבחירות שייערכו בשנה הבאה באיטליה. "לא אתמודד לראשות הממשלה שוב, אך אשאר לצידם של הצעירים שיכולים להמשיך לשחק ולהבקיע שערים", נמסר בהודעה מברלוסקוני בן ה-76, בעליה הנודע לשמצה של קבוצת הכדורגל מילאן, "עדיין יש לי כוח במותניי ושיקול דעת, אבל מעתה אעסוק בייעוץ בלבד".

ברלוסקוני, שפרש מתפקידו כראש ממשלה לפני כשנה, נותר דמות מרכזית במפלגת הימין-מרכז PDL באיטליה. עם זאת, בתקופה האחרונה הידרדרה התמיכה בו משמעותית בעקבות סדרה של שערוריות מין ושחיתות בהן היה מעורב. על פי סקר שנערך לאחרונה, מסיבות החשק של ברלוסקוני עלו לו בעשרות אחוזי תמיכה. מי שצפוי לתפוס את מקומו בראשות המפלגה הוא מזכיר המפלגה ושר המשפטים לשעבר, אנג'לינו אלפנו.

הדוגמנית המרוקאית-איטלקייה בת ה-17 "רובי" קארימה אל-מהרוג, שסילביו ברלוסקוני חשוד בשידולה לזנות. רויטרס
ברלוסקוני נאשם כי שידל אותה לזנות בעת שהייתה קטינה. מחרוג'/רויטרס

ברלוסקוני נאשם כי קיים יחסי מין בתשלום עם קטינה בשם כרימה אל-מחרוג', המכונה "רובי", בעת שהייתה בת 17 בלבד. על פי האישום, הוא פגש את אל-מחרוג' בתחילת שנת 2010 והזמין אותה להשתתף באחת ממסיבותיו הידועות לשמצה, שלטענת התובעים כללו חשפניות, ריקודים סביב מוט ומופעי מין. בנוסף, הוא נאשם כי ניצל את סמכותו לרעה על מנת לשחררה ממעצר, לאחר שהואשמה בגניבה בתיק אחר.

כלי התקשורת האיטלקים ציטטו במהלך כהונתו האחרונה של ברלוסקוני נשים רבות שסיפרו על מסיבות מין ("בונגה בונגה") שהתקיימו בביתו. ברלוסקוני אישר כי במסגרת מסיבות מין שארגן בביתו, הופיעו חשפניות לבושות בבגדי נזירות ושוטרות, אך רק כחלק מ"מופעי בורלסק". לדבריו, הוא ארגן "ארוחות ערב אלגנטיות", אשר לעיתים הובילו לבילוי במועדון או לביקור בתיאטרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully