וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר בין מסיבות המין של ברלוסקוני למובארק?

ראש ממשלת איטליה לשעבר נאשם כי באחת ממסיבותיו הפרועות קיים יחסי מין עם צעירה מצרית. לפי עדים במשפטו, בפגישה שקיים עם נשיא מצרים לשעבר הוא העלה השערה לגבי זהותה

ראש ממשלת איטליה לשעבר, סילביו ברלוסקוני, היה משוכנע שהרקדנית הקטינה שהוא מואשם כי קיים עמה יחסי מין בתשלום היא נכדתו של נשיא מצרים לשעבר, חוסני מובארק – כך נחשף ביום שישי בבית משפט באיטליה. עם זאת, ימים ספורים לאחר שנפגש עם מובארק ואף העלה בפניו את הסברה, הבין ברלוסקוני כי אין קשר בין הנשיא המצרי המודח לבין קרימה אל-מחרוג', אז בת 17.

ברלוסקוני נאשם כי פגש את אל-מחרוג' בתחילת שנת 2010 והזמין אותה להשתתף באחת ממסיבותיו, שלטענת התובעים כללו חשפניות, ריקודים סביב מוט וקיום יחסי מין בין נשים. בפגישה שקיים עם מובארק ב-19 במאי באותה שנה, אמר ברלוסקוני לעמיתו המצרי כי הוא מכיר קרובת משפחה שלו. מובארק הופתע מהדברים ובין השניים התפתחה שיחה מבולבלת.

ראש ממשלת איטליה לשעבר, סילביו ברלוסקוני, ונשיא מצרים לשעבר, חוסני מובארק. AP
"אז התפתחה שיחה מבולבלת". ברלוסקוני ומובארק/AP

"במהלך ארוחת צהריים, כשהדברים נרגעו, ברלוסקוני אמר למובארק שהוא פגש נערה מצרית ששמה רובי, אשר הוא מאמין שקשורה אליו", סיפר ולנטינו ולנטיני, אחד מעוזריו של ברלוסקוני לשעבר לבית המשפט במילאנו. "אז התפתחה שיחה מבולבלת", הוסיף. גיאנקרלו גלאן, לשעבר שר החקלאות בממשלת ברלוסקוני, אישר אף הוא את הדברים בעדותו בפני בית המשפט.

שמונה ימים לאחר השיחה עם מובארק, נעצרה אל-מחרוג' במילאנו באשמת גניבה ונלקחה לתחנת המשטרה. ברלוסקוני עודכן על מעצרה בזמן שהיה בנסיעה מפריז לרומא, ופנה למשטרה בבקשה לשחרר את הנערה, בטענה שהיא קשורה לנשיא מצרים. כמה ימים לאחר מכן, אמר ברלוסקוני לוולנטיני כי כל דבר שאל-מחרוג' אמרה לו היה מוטעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully