וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאהבת של ברלוסקוני: "דרשתי 5 מיליון אירו"

24.4.2012 / 5:40

קרימה אל מחרוג שעל פי האישום קיימה יחסי מין עם ראש ממשלת איטליה לשעבר בהיותה קטינה, דרשה את הכסף כדמי שתיקה, כך חושפות הקלטות חדשות במסגרת משפטו של ברלוסקוני

הקלטות של שיחותיה של הדוגמנית קרימה אל מחרוג, המכונה "רובי", שפורסמו אתמול (שני) שופכות אור על שערוריית המין של סילביו ברלוסקוני. בימים אלה מתקיים משפטו של ברלוסקוני, שמואשם כי שילם למחרוג עבור מין בהיותה קטינה. בנוסף, הוא מואשם כי ניצל את סמכותו לרעה על מנת לשחררה ממעצר, לאחר שהואשמה בגניבה בתיק אחר. הן ברלוסקוני והן מחרוג מכחישים כי קיימו יחסי מין וראש הממשלה לשעבר מכחיש גם כי שילם אי פעם עבור מין.

"הוא משוגע. הוא משוגע עלי", נשמעת מחרוג באחת ההקלטות משנת 2010 כשהיא מספרת לחברתה על יחסיה עם ראש הממשלה. בהקלטות אחת היא מספרת שברלוסקוני אמר לה "להתנהג בטירוף", ובאחרת היא מספרת שהיא ועורך דינה דרשו חמישה מיליון אירו כדי להבטיח את שתיקתה. מאז פתיחת משפטו של ברלוסקוני בשנה שעבר במילאנו, מספר נשים צעירות חזרו וסיפרו על מסיבות המין בווילה של ראש הממשלה לשעבר שמחוץ לעיר.

"הוא אמר שייתן לי כמה כסף שארצה"

ברלוסקוני אישר כי במסגרת מסיבות מין שארגן בביתו, הופיעו חשפניות לבושות בבגדי נזירות ושוטרות, אך רק כחלק מ"מופעי בורלסקה". לדבריו, הוא ארגן "ארוחות ערב אלגנטיות", אשר לעיתים הובילו לבילוי במועדון או לביקור בתיאטרון.

באחת ההקלטות שפורסמה אתמול מחרוג וחברותיה נשמעות משועשעות למול הסערה שעוררו במשרד ראש הממשלה. "מאמא מיה, מה עשית עכשיו?" שאלה חברתה ומחרוג ענתה: "אמרתי לך שהכרתי את סילביו. הולכים להגיד שהייתי המאהבת שלו. הוא קרא לי אתמול ואמר שייתן לי את כמה כסף שרק ארצה, 'אני אשלם לך, אני אעטוף אותך בזהב, אך הכי חשוב שתסתירי הכל ולא תגלי לאף אחד דבר'".

כשנשאלה על טיב יחסיה עם ברלוסקוני, אמרה מחרוג: "אני הולכת לבית שלו, אנחנו חברים כשנה. אנשים מיד חשובים על הגרוע מכל. הם רואים בחורה יפה שהולכת לבית של סילביו והוא זורק עליה כסף - הוא נתן לי 47 אלף יורו בכל שבוע - הם אומרים 'למה הוא עושה את זה בשבילה? בטח בשביל מין'. זה לא כך בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully