וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: אישה טוענת שברלוסקוני הכניס אותה להריון

26.8.2012 / 14:11

סבינה בגאן, כוכבנית בת 38, סיפרה לעיתון באיטליה כי היא בטוחה שראש הממשלה לשעבר, בן 76, הוא אבי התינוק שהפילה, משום ששכבה רק איתו. ברלוסקוני מכחיש: "מנותק מהמציאות"

ראש משלת איטליה לשעבר, סילביו ברלוסקוני, הודף שוב טענות לאבהות: העיתון האיטלקי "איל פאטו קווטידיאנו" פרסם ביום שישי ראיון עם הכוכבנית האיטלקייה סבינה בגאן (Sabina Began), בת 38, הטוענת כי נכנסה להיריון, וכי ברלוסקוני הוא אביו של התינוק. מאוחר יותר סיפרה לאתר אינטרנט אחר באיטליה כי איבדה את התינוק בהפלה טבעית.

בגאן הסבירה שהיא בטוחה שברלוסקוני הוא האב, משום ששכבה רק איתו. עוד סיפרה על אהבתה לברלוסקוני, שיחגוג את יום הולדתו ה-76 בחודש הבא, והוסיפה שהוא "נפלא, כמו סופרמן". עורך דינו של ברלוסקוני, ניקולו גדיני, מיהר לפרסם הכחשה לטענות. "אין ספק שמדובר בסך הכל בכתבת צבע אירונית וטיפוסית לימי הקיץ, המנותקת לחלוטין מהמציאות", מסר.

הדוגמנית ונערת השעשועים סבינה בגאן, מילאנו, איטליה, אוקטובר 2011. AP Photo/Luca Bruno, AP
ידועה בכינויה "מלכת הדבורים". סבינה בגאן/AP, AP Photo/Luca Bruno

ברלוסקוני התפטר מתפקידו כראש הממשלה בחודש נובמבר האחרון, בעקבות סימנים למשבר כלכלי אשר הזכירו את המיתון ביוון, שהתגלו בזמן שהוא ומשרדו היו עסוקים בלהדוף פרסומים אודות שערוריית מין בה היה מעורב.

כלי התקשורת האיטלקים ציטטו במהלך כהונתו האחרונה של ברלוסקוני נשים רבות שסיפרו על מסיבות מין ("בונגה בונגה") שהתקיימו בביתו. בגאנו, אחת המשתתפות במסיבות, ידועה בכינויה "מלכת הדבורים", בשל אחריותה על הפקת האירועים.

אף שנראה היה בסוף השנה שעברה כי הקריירה הפוליטית של ברלוסקוני הסתיימה, בשבועות האחרונים עמריכים במערכת הפוליטית באיטליה כי הוא יכריז בקרוב על התמודדות נוספת על תפקיד ראש הממשלה בקרוב.

ברלוסקוני היה נשוי פעמיים, ויש לו 5 ילדים.

ממעללי ברלוסקוני האחרונים:
בשל התיישנות: תיק השוחד נגד ברלוסקוני ייסגר
אוקטובר: ברלוסקוני זוכה מאישומי מעילה והונאה
ובפרשת "בונגה בונגה": ברלוסקוני נשפט על שידול קטינה לזנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully