וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אורח במסיבה חשב שילדה היא בואש - וירה בה

בת 9 התחפשה ליונק המצחין לרגל מסיבה מוקדמת של "ליל כל הקדושים". בשל החשיכה, סבר אחד מקרוביה שמדובר בבואש אמיתי - וצלף בה ברובה. מצבה יציב, והיורה לא נעצר

ילדה בת תשע מפנסילבניה, שהתחפשה לבואש לכבוד מסיבת "ליל כל הקדושים", נורתה בשוגג על ידי אחד מקרובי משפחתה, שחשב אותה ליונק הטורדני והמצחין. הילדה נורתה מחוץ לביתה ביום שבת, בשעה 20:30 (שעון מקומי), בעיר ניו סוויקלי, במחוז ביבר (Beaver) המערבי.

לפי דיווחי המשטרה, הילדה הגיעה למסיבה בבגדים שחורים ולבנים, וגם שיכללה את התחפושת, בכך שלבשה כובע שחור שעליו פס לבן. לדברי השריף המקומי, רונלד ליינדקר, הילדה - ששמה נאסר לפרסום - נורתה לפחות ירייה אחת. השריף אמר כי הגבר שירה בילד היה ככל הנראה צלול בדעתו, ולא שתה קודם לכן. המשטרה לא הגישה כתב אישום נגד היורה, וגלגלה את ההחלטה בנושא למשרדו של התובע הכללי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הירי בעיר ניו סוויקלי בפנסילבניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הילדה הפצועה פונתה במסוק לבית חולים בפיטסבורג. מצבה עדיין לא ברור לגמרי, אך ככל הנראה היא אינה סובלת מפציעות מסכנות-חיים.

כמה קוראים באתר ה"טיימס" המקומי שדיווח על המקרה ציינו שהבעיה היא כלל לא בירי התועה לעבר הילדה, אלא בעיקר בעובדה שאחד מאורחי המסיבה החליט להביא עמו רובה טעון לאירוע החגיגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully