וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בת 12 התחבאה בארון - וירתה בפורץ שחדר לבית

המשטרה שיבחה את קור רוחה של הילדה, שירתה בפורץ שחדר לבית וניסה לפתוח את ארון הבגדים שבו התחבאה. הפורץ - חסר בית - פונה במסוק לבית החולים ומשם לכלא. מצבו יציב

ומה אתם הייתם עושים? קנדרה סיינט קלייר, בת 12 מארצות הברית שהבחינה בגבר שפרץ לביתה ואיתר אותה במקום שבו התחבאה, לא חשבה פעמיים עד שירתה בו באקדח הישר בבית החזה. הפורץ פונה במסוק לבית החולים - ומשם לבית הסוהר, והילדה זכתה לשבחים ממשפחתה ומהמשטרה על תושייתה ואומץ לבה.

האירוע התרחש ביום רביעי בבוקר בשבוע שעבר. לפי מידע שסיפק משרד השריף במחוז ברייאן באוקלהומה, הילדה, שהייתה בחופשה מבית הספר, נשארה לבד בבית. היא הבחינה בפורץ מנסה להיכנס לבית הגדול והמבודד, והתקשרה לאמה. האם אמרה לה להצטייד מיד באקדח, להיכנס לארון - ולהתקשר מתוכו למוקד החירום 911.

צפו בריאיון עם הילדה (כתבת רשת KFOR-TV)

כשהבינה הילדה שהפורץ כבר הצליח לחדור לבית דרך המרפסת, היא מיהרה לנעול את עצמה בארון הבגדים של האם. ככל הנראה, הילדה ניסתה להישאר בשקט, אך כשהפורץ נכנס לחדר השינה, וניסה לפתוח את דלת הארון שבו התחבאה. הילדה נלחצה - וירתה בו מבעד לדלת.

לא ברור מנין הגיע האקדח

לפי תצלומים מהמקום, לפחות קליע אחד חדר את הדלת ופגע בפורץ, שזוהה כסטייסי אדם ג'ונס, חסר-בית בן 32. הוא נפצע בבית החזה, ורסיסים ניתזו גם לצווארו ולכתפו. הוא פונה במסוק לבית חולים סמוך, ונמסר כי מצבו יציב וכי לא נגרמו לו פצעים מסכני-חיים. אחרי אשפוז קצר הוא הוסק שוב – הפעם לבית המאסר, וכבר הופיע מאז לדיון בזק בבית משפט. שם, הוא הורשע בפריצה בנסיבות מחמירות.

לפי המשטרה, "הילדה פעלה בהתאם למצופה ממנה ולמצופה מכל ילד או נער שנתקל במצב דומה". מהדיווחים שהתפרסמו בתקשורת עד כה, לא ברור אם האקדח היה טעון מראש, או שהאם הנחתה את הילדה כיצד לטעון אותו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully