וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסס: האב שהרג את האנס של בתו לא יועמד לדין

האב ראה לנגד עיניו את האנס, מהגר ממקסיקו, בועל את בתו בת ה-4. הוא הכה אותו בראשו ומיד הזעיק עזרה. התובעת המחוזית: "העדויות מצביעות שדברי האב בחקירה נכונים"

התביעה במחוז לווקה שבמדינת טקסס, ארצות הברית, הודיעה כי לא יוגש כתב אישום נגד אב בן 23, תושב המקום, שהרג אדם כיוון שתקף מינית את בתו, בת ארבע, לנגד עיניו - כך דיווחה היום (רביעי) רשת CNN.

התובעת המחוזית של לווקה, התר מקמין, אמרה לעיתונאים בעקבות ההחלטה כי "העדויות של עדי הראייה וכן של האב מצביעות על כך שדברי האב בחקירתו נכונים".

סבה של הילדה סיפר כי היא הותקפה ביום שבת בזמן שהלכה לכיוון לול התרנגולות בחוות המשפחה. חוזה מורה פלורס, מהגר מקסיקני בן 47, ניצל רגע שבו הילדה נותרה לבדה בזמן שבני משפחתה טיפלו בסוסים יחד עם קבוצת גברים נוספת.

צפו: התובעת המחוזית מקמין מודיעה שהאב לא יועמד לדין

השריף המקומי, מיקה הרמון, אמר תחילה כי ייתכן שבין האב לבין פלורס הייתה היכרות מוקדמת, אך בחקירה התגלה כי האיש לא היה מוכר לבני המשפחה.

"הוא מת לי בידיים"

האב, ששמע את זעקות בתו ומיהר אליה, הבחין בפלורס אונס את בתו. הוא חבט בראשו כמה פעמים באגרופיו. מותו נקבע במקום, בשל מה שהוגדר "חבלות בראש ובצוואר".

מחקירת המקרה עולה כי האב, ששמו לא פורסם בכלי התקשורת כדי שזהות בתו לא תיחשף, התקשר למוקד החירום לאחר שהכה באגרופיו את פלורס, ובני משפחתו ניסו לבצע בו החייאה.

מהקלטת השיחה עם מוקד 911 נשמע האב נסער בזמן שניסה להזעיק עזרה רפואית לפלורס. "אני צריך אמבולנס. האיש הזה אנס את בתי והכיתי אותו", אמר האב בבכי למוקדן. מאוחר יותר זעק האב בטלפון: "הוא מת לי בידיים!".

ארה"ב: היכה למוות באגרופים אדם שאנס את בתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully