וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: היכה למוות באגרופים אדם שאנס את בתו

אב מטקסס הותיר בבית את בתו הקטנה, בת ארבע. כשחזר, תפס את אחד ממכריו תוקף אותה מינית, ולא שלט בזעמו. השריף המקומי לא ממהר לשפוט: "לכל אדם יש זכות להגן על בתו"

גבר מטקסס היכה אדם שתקף מינית את בתו הקטנה, בת ארבע - והרג אותו באגרופיו. עדיין לא ידוע אם הוא יועמד לדין. התקרית אירעה במחוז לווקה ביום שבת, ולא נמסרו פרטיהם של המעורבים בה. השריף המקומי, מיקה הרמון, אמר כי ייתכן שהאב והגבר שתקף את הבת הכירו קודם לכן.

לדברי השריף, התוקף ניצל רגע שבו הבת נותרה לבדה בבית, בזמן שבני משפחתה טיפלו בסוסים, ככל הנראה עם קבוצה של גברים נוספים, שייתכן שהתוקף היה אחד מהם. כשהאב נכנס פנימה, הוא הבחין שהגבר בועל את בתו. הוא חבט בו בראשו כמה פעמים באגרופיו. מותו נקבע במקום, בשל מה שהוגדר "חבלות בראש ובצוואר".

השריף הרמון, שהתראיין לרשת CNN, אמר כי לאחר התקיפה, הבת פונתה לבדיקה בבית החולים - שם היא צפויה לעבור בדיקת אונס - וכי מצבה טוב, "פרט לטראומה הנפשית הברורה". לדבריו, האב מרגיש חרטה עמוקה, וטוען כי לא התכוון להרוג את התוקף.

צפו בכתבת CNN על האירוע האלים

לא ידוע אם לתוקף היה עבר פלילי. גופתו הועברה לנתיחה, שצפויה להימשך שישה שבועות. לפי דיווחים בעיתונות המקומית, מדובר בגבר בן 47, ופרטיו לא פורסמו משום שטרם הצליחו לאתר את קרובי משפחתו.

כשנשאל השריף אם האב יועמד לדין, השיב כי "לכל אחד יש זכות להגן על בתו". לדבריו, עם תום החקירה במשרד השריף, התיק יועבר למשרד התובעת המחוזית, שתחליט בנושא מול חבר מושבעים.

שכן של המשפחה שבביתה אירעה התקיפה, אמר בשיחה עם ה-"Victoria Advocate" כי מדובר ב"בני משפחה שמגדלים סוסים ותרנגולות, ויוצאים מדי בוקר כדי להשקות אותם. הם אנשים טובים, שעובדים קשה".

ארה"ב: ביקשה רשות מהמשטרה - וירתה למוות בפורץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully