וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה נהרגו בירי בספא בוויסקונסין, היורה התאבד

כלי התקשורת בארה"ב דיווחו כי ארבעה פצועים מפונים לבית החולים ולא נשקפת סכנה לחייהם. המשטרה אישרה כי החשוד ירה בעצמו. "ראיתי ילדה בוכה: 'ירו באמא שלי'"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

שלושה בני אדם נהרגו הערב (ראשון) בתקרית ירי בספא בברוקפילד, סמוך למילווקי שבוויסקונסין - כך הודיע מפקד המשטרה המקומית, דניאל תוזאוס. כמו כן, על פי דיווחים בכלי התקשורת המקומיים, בתקרית נפצעו לפחות ארבעה בני אדם.

טרם ידוע האם הירי התרחש בתוך או מחוץ לספא, שממוקם מול מרכז קניות. שוטרים ניהלו מצוד אחר החשוד בירי, רדקליף פרנקלין הוטון, בן 45, בסופו מצאו אותו ללא רוח חיים כשעל גופו סימני ירי. על פי הדיווחים, הוא לבש מדי צבא ונמלט מהמקום ברכב שחור מסוג מאזדה. טרם ידוע מה הניע את הוטון, שהיה נשוי לאחת מעובדות הספא, לבצע את המעשה.

לפחות שבעה בני אדם נפצעו מירי בספא בוויסקונסין, אוקטובר 2012. רויטרס
לקוחות מחוץ לספא לאחר התקרית, הערב/רויטרס

עוד דווח כי ארבעת הפצועים כבר נלקחו לבית החולים ולא נשקפת סכנה לחייהם. במקום כוחות משטרה רבים, וכן כוחות כיבוי ואמבולנסים. כריסטופר פיפר, שהיה נוכח בקניון בעת הירי, סיפר לרשת ABC: "ראיתי ילדה קטנה רצה וצועקת, צורחת, בוכה בהיסטריה. היא קראה לעזרה". לדבריו, "היא אמרה שוב ושוב – 'ירו באמא שלי, ירו באמא שלי', ואמרה שהיה שם חמוש. היא רצה לתוך חנות הספרים". נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, הביע את תנחומיו בפני משפחות הקורבנות ומהבית הלבן נמסר כי הנשיא הבטיח למושל ויסקונסין, סקוט ווקר, כי הממשל הפדרלי יספק "את כל המשאבים הנחוצים" כדי לסייע בחקירת האירוע.

הירי בוצע לא הרחק ממילווקי שבוויסקונסין, באותו אזור בו נטבחו לפני כחודשיים שישה מתפללים במקדש סיקי. החשוד בטבח הוא וייד מייקל פייג', בן 40, לשעבר חייל בצבא ארצות הברית. על פי החשד, וייד פעל ממניעים גזעניים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully