וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: "3 הרוגים מירי ליד אוניברסיטה בטקסס"

המשטרה דיווחה כי אדם פתח באש מתוך בית ליד קמפוס אוניברסיטת טקסס A&M, ונעצר. עד כה דווח על שוטר ושני אזרחים שנהרגו ומספר פצועים. טרם התברר האם היורה הוא סטודנט

אדם פתח באש מתוך בית לעבר עוברי אורח סמוך לאוניברסיטת טקסס A&M, שבקולג' סטיישן, מצפון מערב ליוסטון - כך הודיעה אמש (שני) המשטרה המקומית. רשת CNN דיווחה כי שני אזרחים ושוטר נהרגו בתקרית, וכמה בני אדם נפצעו.

"יש כמה אנשים שנורו", אמרה דוברת המשטרה, רונדה סיטון, לרשת CNN, שציינה כי בין הנפגעים גם אנשי רשויות האכיפה.

המשטרה עצרה את החשוד בביצוע הירי ובודקת האם היו מעורבים במעשה חשודים נוספים. לפי הדיווחים, הוא נורה לפני שנעצר.

"קצינים נפצעו, לגבי אזרחים אני לא יודע כמה נפצעו. המצב רגוע כעת. אנחנו חושבים שהמצב בשליטה", אמר ג'ון אגנו, דובר המשטרה של העיר הסמוכה ברייאן. לדבריו, בשלב זה לא ברור האם היורה הוא סטודנט באוניברסיטה.

האוניברסיטה הזהירה את האנשים שלא להתקרב לאזור האירוע. "נאמר לנו להישאר במקום שאנו נמצאים", סיפר עובד האוניברסיטה, קית' רנדל. דוברת האוניברסיטה, שרילון קרול, ציינה כי רוב הסטודנטים לא היו בקמפוס בזמן הירי, מאחר שהסימסטר הבא מתחיל רק ב-27 באוגוסט.

רק לפני שבוע זעזע את ארה"ב רצח של שישה מאמינים סיקים במקדש בעיר מילווקי שבוויסקונסין. עוד שלושה בני אדם נפצעו באורח קשה מהיריות, בהם השוטר שהרג את היורה, ונשיא הקהילה הסיקית המקומית שהנחה את התפילה. כלי תקשורת בארה"ב דיווחו כי החשוד בביצוע הטבח הוא וייד מייקל פייג', בן 40, לשעבר חייל בצבא האמריקאי.

אזור הירי בטקסס

כשבועיים לפני כן נהרגו 12 בני אדם מירי של בעת הקרנת הסרט "באטמן - עלייתו של האביר האפל" בבית קולנוע סמוך לעיר דנבר שבקולורדו.

החשוד בביצוע המתקפה הוא ג'יימס הולמס בן ה-24, סטודנט לרפואה לשעבר באוניברסיטת קולורדו. חוקרי המשטרה סבורים כי הולמס הגיע לאולם הקולנוע כשהוא לובש אפוד מגן וחובש קסדה, וכן חמוש היטב. לאחר שההקרנה התחילה, הוא שחרר פצצת עשן - ואז התחיל לירות. בנוסף, הולמס מלכד את דירתו במטענים במטרה לגרום לפציעתם של שוטרים רבים שיפרצו לדירה.

(עדכון ראשון: 21:54, 13.08.12)

לקריאה נוספת
דיווח: הרוצח ממילווקי - גבר בן 40 שסולק מהצבא
"הג'וקר" מקולורדו יעמוד בפני 142 סעיפי אישום
הטבח בקולורדו: "הג'וקר" היה בטיפול פסיכיאטרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully