וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רופא יהודי נרצח באוקראינה, הרקע נבדק

ממשלת אוקראינה טרם אימתה את זהות הנרצח בקטטה בסוף השבוע, אך כלי תקשורת יהודיים דיווחו שמדובר בפרופ' לאון פרייפלד. לפי דיווח בודד, סטודנט מוסלמי שנכשל בקורס ארב לו

כלי תקשורת באירופה מדווחים כי רופא יהודי שמכהן גם כמרצה באוניברסיטה באוקראינה, נרצח בסוף השבוע בעיר לבוב. הבוקר, כלי תקשורת יהודיים דיווחו כי הנרצח הוא לאון פרייפלד, פרופ' לאורתופדיה, ולפי דיווח בודד של עיתונאים חרדים, מדובר ברצח על רקע אנטישמי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיווח מהאתר newsru.co.il על הירצחו של לאון פרייפלד/מערכת וואלה!, צילום מסך

האתר המקומי "זיק", שציטט את דוברות משרד הפנים של אוקראינה, דיווח כי המשטרה בלבוב עצרה אזרח זר, בן 26, בחשד שהיכה למוות את האיש, וכי הקטטה פרצה באופן פתאומי. החשוד ברצח ככל הנראה היה שיכור. בהודעה נמסר כי נעשים מאמצים לזהות את הקרבן.

"שלושה מוסלמים ביקשו לנקום בפרופסור"

לפי הדיווח האמור, באתר "זיק", הקטטה פרצה בשעה 6:00 בבוקר ביום שישי האחרון, ברחוב פקרסקי בעיר. עוברי אורח דיווחו למוקד החירום בעיר על התגרה, ושוטרים שהוזעקו למקום הפרידו בין הנצים. צוות ההצלה שהגיע למקום קבע את מותו של האדם שהוכה, שזוהה כגבר כבן 40 עד 45 שנים, שלבש מכנסי ספורט והיה בסוודר לבן. בכיסו נמצאו מפתחות למכונית

לפי דיווח באתר "בחדרי חרדים", אחיו של הנרצח, ד"ר ודים פרייפלד, מרצה באוניברסיטת בן גוריון בנגב, כבר יצא לאוקראינה כדי לזהות את הגופה ולסייע בחקירה. ואכן, האח אינו משיב בטלפון זה כמה שעות. האתר ציטט דיווחים ללא-מקור, לפיהם פרייפלד נרצח על ידי "שלושה מוסלמים", שאחד מהם ביקש לנקום בפרופסור משום שהכשיל אותו באחד הקורסים שלמד.

אתר החדשות היהודי jewishpress מביא אף הוא דיווח על מעצרם של שלושה חשודים ברצח. גם בדיווח הזה נטען כי מדובר בתלמידים של פרופ' פרייפלד. ואולם, בדיווח הזה לא נטען כי החשודים ברצח הם מוסלמים ולא נרמז כי מדובר ברצח על רקע אנטישמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully