וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו: שליח פיצה איחר ב-40 דקות - ונרצח

כל חטאו של אנדרס דיאז ריברה היה איחור בהבאת משלוח לבית בעיירה טטלה שממזרח לבירה. עבור חוזה לימה מורן זה היה יותר מדי: הוא הכה ונעל אותו, וכשניסה לברוח, רצח אותו

יש איחורים שעולים ביוקר: שליח פיצה בן 25 ממקסיקו נרצח ביום שבת שעבר, רק בגלל שאיחר ב-40 דקות לבית הלקוח. גופתו של הצעיר, אנדרס דיאז ריברה, התגלתה ביום שני בעיירה טטלה הנמצאת כ-150 קילומטרים ממזרח לבירה מקסיקו סיטי, כשידיו כפותות ועיניו מכוסות.

מעדויות שגבתה המשטרה עלה כי הצעיר נראה לאחרונה בפיצרייה שבה עבד, כאשר יצא לספק משלוח שהוכן באיחור. הלקוח החשוד ברצח הוא חוזה לואיס לימה מורן, צעיר בן 22 שהודה במעשה, לא לפני שהכה את השוטר שלכד אותו. הצעיר סיפר כי לפני שרצח את השליח, הוא חבט בו ונעל אותו בביתו במשך חמש שעות, בסיוע חברתו.

בשלב מסוים ניסה השליח המבוהל להימלט מהמקום. אז לפי החשד תפס אותו הלקוח הצעיר ודקר אותו מספר פעמים. לאחר מכן הוא השליך את גופתו בשטח ריק, לא הרחק מדלת ביתו.

מסתבר כי אין זו הפעם הראשונה שבה מתרחש מקרה מסוג זה: בחודש שעבר דווח כי שליח פיצה שהגיע לביתו של תושב פלורידה כשהמשלוח המהביל בידיו, זכה לקבלת פנים עוינת במיוחד – רובה שכוון לעברו. "הנאשם טען כי היה רעב מאוד ורק ניסה לשדוד את השליח ולא לשלם עבור הפיצה", דיווחה המשטרה המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully