וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: סוכן פדרלי נורה למוות סמוך לגבול מקסיקו

בתקרית ראשונה מסוגה בשנתיים האחרונות, נהרג סוכן משמר הגבולות האמריקאי במדינת אריזונה. מושל המדינה זועם על כך שכלל לא נעצרו חשודים: "מדובר בכישלון ובמחדל פדרלי"

סוכן של משמר הגבולות האמריקאי נורה אתמול (שלישי) למוות וסוכן אחר נפצע במדינת אריזונה סמוך לגבול עם מקסיקו, באזור הידוע לשמצה כמועד להברחות סמים, כך נמסר מהרשויות בארצות הברית. התקרית אירעה לאחר שהשניים הגיבו לחיישן קרקעי שהופעל בשעות הבוקר המוקדמות.

הסוכן שנהרג הוא ניקולס אייבי בן 30, והוא הסוכן הראשון ממשמר הגבולות שנהרג בעת מילוי תפקידו מאז שנת 2010.

ממשמר הגבולות נמסר כי אייבי ושותפו ערכו סיור בעיר נאקו שבאריזונה, כשמונה קילומטרים מן הגבול, כאשר דיווחו ששמעו יריות סביב השעה 2 בלילה. אייבי ככל הנראה נהרג במקום, והסוכן השני שטרם זוהה פונה במסוק לבית חולים סמוך ומצבו מוגדר כעת יציב.

"צריך להיות זעם"

הרשויות באריזונה הביעו תסכול רב מכך שזהות היורים אינה ידועה, ולא נעצרו חשודים במעשה. מושלת אריזונה, ג'אן ברוור הרפובליקנית, שמתחה בעבר ביקורת על מדיניות ההגירה של ממשל אובמה, אמרה כי "צריך להיות זעם. זעם מוצדק כלפי סוג כזה של רוע, הגורם לסבל כה רב". ברוור הוסיף כי "מדובר בכישלון ובמחדל פדרלי שהותיר את גבולנו לא מוגן, ואת משמר הגבולות בלב הסכנה".

סוכן משמר הגבולות האחרון שנהרג בעת מילוי תפקידו, כאמור בשנת 2010, היה הסוכן בריאן טרי שנהרג במהלך קרב יריות עם כנופיית פושעים מקסיקנים. מותו של טרי נקשר למבצע האכיפה של משמר הגבול שנקרא "מהיר ועצבני", שנועד לאתר כלי נשק בלתי חוקיים באזור הגבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully