וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: "לא ניתן להתעלם מהאפשרות שנותקף"

נשיא אירן, הידוע בהתבטאויות הממעיטות ביכולת לתקוף את ארצו, הודה שהאפשרות קיימת, אך הבהיר כי "התגובה תהיה מוחצת". לדבריו, אירן מעולם לא פתחה במלחמה אך ידעה להתגונן

אחרי שזלזל פעמים רבות ביכולת לתקוף את ארצו, מודה נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'ד, כי האפשרות לכך קיימת. "לא ניתן להתעלם מהאפשרות של תקיפה נגד אירן, אך ניתן לומר שתגובתה של אירן לכל תקיפה תהיה מוחצת", אמר אחמדינג'ד, בראיון טלוויזיוני ששודר היום (שלישי) בערוץ אירני וצוטט בסוכנות הידיעות "פארס".

לדבריו, האירנים מעולם לא פתחו במלחמה ולעולם גם לא יעשו זאת, אך תמיד ידעו להגן על אדמתם. "בטוח נעבור תקופת זמן סוערת ושנויה במחלוקת", הבהיר הנשיא האירני.

נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'ד,2012. AP
האירנים יידעו להגן על אדמתם. אחמדינג'ד/AP

אתמול היה זה מפקד משמרות המהפכה לשעבר, מוחסן רזאי, שהעביר מסר לישראל בנוגע לאפשרות של תקיפה. "אם הציונים יתקפו את אירן, מניין ההרוגים הישראלים יהיה לפחות עשרת אלפים", אמר. לדברי רזאי, המכהן כראש המועצה לשמירת האינטרס האירני, "אנחנו לא רוצים מלחמה, אבל אנו מוכנים לחלוטין להגן על עצמנו".

"אם הישראלים יתקפו, הכוח המרתיע של אירן יגרום להם למכה אנושה, ומניין ההרוגים יהיה לפחות עשרת אלפים. כך הם ייעצרו תוך זמן קצר", צוטט רזאי בפרס.טי.וי. רזאי, ששוחח באמצעות וידאו עם סטודנטים אירנים בלונדון, ציין כי "כמובן, הציונים לא יעזו לפלוש לאירן. הם רק מדברים כדי להשיג את מבוקשם מהנשיא הבא של ארצות הברית".

עוד בנושא
נתניהו נסוג מתקיפה? "לא ניתן לשלול הפתעת אוקטובר"
"תקיפה באירן תעלה לישראל במחיר של 10,000 הרוגים"
רוברט גייטס: "לתקיפה באירן יהיו השלכות הרות אסון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully