וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תקיפה באירן תעלה לישראל במחיר של 10,000 הרוגים"

מפקד משמרות המהפכה לשעבר, מוחסן רזאי, אמר כי אירן "מוכנה להגן על עצמה". עם זאת, ציין כי ישראל אינה מהווה איום: "הם רק מדברים על תקיפה כדי להשיג את מבוקשם מארה"ב"

"אם הציונים יתקפו את אירן, מניין ההרוגים הישראליים יהיה לפחות עשרת אלפים" – כך אמר אתמול מפקד משמרות המהפכה לשעבר, מוחסן רזאי. לדברי רזאי, המכהן כראש המועצה לשמירת האינטרס האירני, "אנחנו לא רוצים מלחמה, אבל אנו מוכנים לחלוטין להגן על עצמנו".

"אם הישראלים יתקפו, הכוח המרתיע של אירן יגרום להם למכה אנושה, ומניין ההרוגים יהיה לפחות עשרת אלפים. כך הם ייעצרו תוך זמן קצר", צוטט רזאי בסוכנות הידיעות האירנית פרס.טי.וי. רזאי, ששוחח באמצעות וידאו עם סטודנטים אירניים בלונדון, ציין כי "כמובן, הציונים לא ייעזו לפלוש לאירן. הם רק מדברים כדי להשיג את מבוקשם מהנשיא הבא של ארצות הברית".

כמו כן, התייחס רזאי למהפכות הפוליטיות בעולם הערבי וציין כי "באשר למהפכות האזוריות, יהיה זה שגוי להעריך כי הן מוגבלות רק לשינויי המשטר בלוב ובמצרים, מאחר שזו רק ההתחלה".

"כיום, מאמצי המערב מתמקדים בניסיון להפיל את השלטון בסוריה, על מנת לפלג את המגמה האיסלמית שמטרתה להשיג דמוקרטיה מערבית, ולהפוך אותה לדרך להשיג דמוקרטיה בסגנון אמריקאי", אמר רזאי, "ואולם, התנועה האיסלמית המתעוררת שחלחלה לארה"ב חשפה את הטראומות הפנימיות שגרמה המערכת הקפיטליסטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully