וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבדיה: פיצוץ ליד בית הקהילה היהודית, אין נפגעים

פיצוץ נשמע הלילה במבנה הקהילה בעיר מאלמו. נזק נגרם לדלת המבנה. עדי ראייה אמרו שהבחינו במכוניות עוזבות את המקום במהירות. התובע הכללי: "התקפה מפחידה ואנטישמית"

פיצוץ אירע הלילה (שישי) ליד בניין הקהילה היהודית במאלמו, שבדיה. למקום נגרם נזק אך לא היו נפגעים. מעט לאחר השעה 1:00 התקבל דיווח במשטרה המקומית על קולות נפץ רמים מאזור בניין הקהילה היהודית בעיר. כאשר הגיעו השוטרים למקום הם הבחינו בשרידי פיצוץ ובכך שמישהו ניסה לנפץ את דלת הכניסה. כתוצאה מההדף התפזרו זכוכיות הדלת על האדמה, אך הבניין עצמו לא ניזוק. במקום לא היו נפגעים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלבד שברי זכוכיות, לא נגרם למבנה כל נזק. בית הקהילה היהודית במאלמו/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה פתחה בחקירת המקרה והחלה לזמן למתן עדות אזרחים ששהו במקום סמוך לשעת הפיצוץ. כמה מהם אמרו כי הבחינו בשתי מכוניות עוזבות את האזור באותה השעה במהירות מופרזת. ואכן, בשעה 4:00 בבוקר הודיעה המשטרה כי זיהתה אחת מכלי הרכב ושני הנוסעים שבו הובאו לחקירה. "היה לנו את מספר הרישוי של אחת המכוניות ומצאנו אותה במרחק מה מזירת האירוע. כעת ממתינים העצורים לחקירה", אמר גורם במשטרת מאלמו. לדבריו, השניים חשודים בהרס המהווה סכנה לציבור.

התובע הכללי בשבדיה, אריק אולנהאג, גינה את הפיצוץ, אותו הגדיר כ"התקפה מפחידה על הקהילה היהודית במאלמו". לדבריו, "עלינו לשתף פעולה במלחמה באנטישמיות ובשנאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully