וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן: תרגלנו טילים הפוגעים ב"ספינות גדולות"

מפקד חיל הים של משמרות המהפכה התגאה כי במפרץ הפרסי נערך תרגול בטילים "על-קוליים" שביכולתם "להגיע לכל נקודה בקו סביב המפרץ, ואף אל המקומות בהם נמצאים בסיסי ארה"ב"

אירן ממשיכה לעשות שרירים: משמרות המהפכה הודיעו כי חיל הים שלהן ערך בדרום מפרץ הפרסי ניסוי ירי ב"טילים המסוגלים לפגוע בספינות קרב גדולות" - כך דיווחה היום (שלישי) סוכנות הידיעות האירנית הרשמית למחצה "פארס".

אתמול: אירן חשפה מל"ט, טוענת שמגיע לטווח תקיפה של 2000 ק"מ

תרגיל צבאי של משמרות המהפכה במפרץ הפרסי. רויטרס
מתוך תרגיל של משמרות המהפכה במפרץ הפרסי, באפריל האחרון/רויטרס

לפי הדיווח, מפקד הזרוע הימית של המשמרות, האדמירל עלי פדאבי, אמר כי במסגרת השלב הסופי של התרגיל נורו ארבעה טילים לעבר מטרת-דמה שדימתה אוניה גדולה, והטביעו אותה בתוך 50 שניות. עוד הבהיר הגנרל, כי "ביכולתן של מערכות הטילים להגיע לכל נקודה בקו החוף של המפרץ, ואף מעבר אליו, אל המקומות בהם נמצאים בסיסים אמריקאיים".

פדאבי הוסיף, לפי הדיווח, כי חיל הים של משמרות המהפכה מתכוון לערוך תמרונים נרחבים באזור מיצרי הורמוז במהלך השנה הקרובה. הדיווח מציין כי "טילים על-קוליים" נגד ספינות מסוג "חאליג' א-פארס" ("המפרץ הפרסי") נורו גם בשלב הסופי של תרגיל "הנביא הגדול 7" שערכו המשמרות ביולי האחרון. הטילים המדוברים, לפי הדיווח, מיוצרים באירן מאז תחילת 2011, הם נושאים ראש נפץ של 650 קילוגרמים ו"חסינים ליירוט".

האדמירל ציין עוד כי במסגרת התרגיל הנוכחי, תורגלה גם הפצצת מטרות בידי מפציצים ומטוסים ללא טייס של חיל הים של המשמרות.

לקריאה נוספת:
אובמה יזהיר באו"ם: "נעשה הכל למנוע גרעין אירני"
השבוע: בכיר אירני איים במתקפת מנע וב"מלחמת עולם"
במערכה מול אירן - ישראל היא זו שמאיימת / יוסי מלמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully