וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי אולמרט: "אין לו שום כוונות פוליטיות, כרגע"

פנחס וולף

24.9.2012 / 23:00

גורמים בסביבתו של ראש הממשלה לשעבר מבהירים כי השיח אודות חזרתו לזירה הפוליטית לא רלבנטי. בעיקר, הם מציינים את תיק הולילנד העומד נגד אולמרט, שימנע ממנו לכהן כשר

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: מיכאל ברגמן

למרות העונש הקל לראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, מקורביו בקדימה מעריכים כי הוא לא מתכוון לשוב בשלב זה לזירה הפוליטית. נכון להיום, אולמרט חבר מפלגת קדימה ואף דואג להרבות בשבחים פומביים ליו"ר המפלגה, שאול מופז, אך נראה כי למרות שלא הוטל עליו קלון בפרשת מרכז ההשקעות, ומכאן העובדה שאין מניעה שיתמודד בבחירות לכנסת הבאה - הוא לא יעשה כן. הסיבה, לדברי מקורביו במפלגה, נעוצה בפרשת הולילנד שעדיין מתנהלת.

גזר הדין בפרשת מרכז ההשקעות - סיקור מלא בוואלה! חדשות
"נסיבות מיוחדות": ההתפטרות שהובילה לעונש הקל של אולמרט
אולמרט בביתו: "העם הזה זכאי לקצת רגיעה"
גזר דין אולמרט: הרשעה בלי סנקציה ציבורית / פרשנות
יחימוביץ': "נקיון כפיים זה לא שולי, אולמרט מושחת"
עונש קל: שנה מאסר על תנאי וקנס לאהוד אולמרט

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בגזר הדין בפרשת מרכז ההשקעות, ספטמבר 2012. עומר מירון
לא יחזור, לא עכשיו. אולמרט מול עיתונאים בצאתו מאולם בית המשפט המחוזי בירושלים, היום/עומר מירון

"עצוב מאוד שהחלטות משפטיות השפיעו כל-כך הרבה על המערכת הפוליטית והמדינית, למרות שבסופו של דבר אולמרט לא הורשע בגינן, ויצרו מציאות גרועה הרבה יותר בשני התחומים", אמרו מקורבי אולמרט בשיחה עם וואלה! חדשות. "יצרו צל הרים כהרים והבהילו את הציבור. ברור שאם הוא היה נקי לגמרי מעניינים משפטיים הוא היה היום דמות מובילה במרכז הפוליטי", הדגישו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"הבעיה זה הולילנד"

לדבריהם, "אם הסיפור היה הפרשות הנוכחיות, הוא היה יכול להיות מועמד. הבעיה זה הולילנד, כי כרגע מבחינה חוקית הוא לא יכול להיות שר, ובנוסף זו תהיה התמודדות ברקע התדיינויות משפטיות לא נעימות. פרשות טלנסקי ומרכז ההשקעות לקחו ארבע שנים, בהולילנד מדובר על 15 איש שקשורים לפרשה, וייקח זמן עד להכרעה. ברמה האישית זה רע לו לחזור עכשיו, כי אז היחס אליו יהיה שונה לחלוטין. היום אין עליו שום מגבלות חוקיות וכשאתה ח"כ יש הרבה מגבלות, כמו עכשיו", הסבירו.

"בהולילנד הוא יכול לעמוד מול עתירות בלתי פוסקות לבג"ץ", הסבירו הבכירים המקורבים אליו. "אם לא היה הולילנד, הוא לחלוטין יכול היה לחזור, כי זה היה עומד למבחן הציבור, אבל גם בשיחות אישיות הוא לא אומר שישוב לזירה הפוליטית". לדברי הבכירים בקדימה מצטרפת אמירתו של אולמרט עצמו, שלפני מספר שבועות הכריז בכנס של המכון למחקרי ביטחון לאומי בתל אביב , כי אין בכוונתו לשוב לזירה הפוליטית.

אולמרט לאחר ההרשעה: "אין לי כוונה להיות מעורב פוליטית"

לפני כחודשיים, יומיים לאחר שזוכה בשתי פרשות שחיתות גדולות, והורשע בפרשת "מרכז ההשקעות", נשא אולמרט דברים בכנס של המכון למחקרי ביטחון לאומי בתל אביב לרגל ציון שש שנים למלחמת לבנון השנייה. בדבריו, התייחס אולמרט לראשונה לתכניותיו בעקבות הכרעת הדין. "אני למד על התכנונים שלי ועל התוכניות שלי, אני רוצה להרגיע - אין לי שום כוונה להיכנס לפעילות פוליטית. אני אינני מעורב ואינני מתכוון להיות מעורב. אני חבר במפלגת קדימה. אין לי מפלגת מדף, ולא תהיה לי מפלגה כזו", הוא הדגיש. "עכשיו אני עסוק בדברים אחרים, ורק בהם, ואני מציע שלא ינסו לגרור את שמי למקומות שאין לי שום כוונה או תכנון להיות מעורב בהם. מספיק ניסו לגרור אותי לכל מיני מקומות בשנים האחרונות".

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully