וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא טוב לשמור בבטן: ניסו להבריח 80 אלף דולר בקיבתם

40 קפסולות, 1,000 דולרים בכל קפסולה, מחולקים בשטרות של 100 דולרים - הניסיון המקורי הזה נכשל בקולומביה, כשהשניים עוררו חשד: "אמר שהגיע לבקר את אשתו, ולא ידע שמה"

החזיקו בפנים: שני בני אדם נעצרו בנמל תעופה בקולומביה לאחר שבלעו כל אחד 40 אלף דולרים. השניים, אזרחי ונצואלה וקולומביה שנעצרו בשתי הזדמנויות נפרדות, הגיעו מהונדורס דרך קוסטה ריקה לשדה התעופה הבינלאומי "חוזה מריה קורדובה" בעיר מדיין - השנייה בגודלה במדינה.

לפני כשבוע וחצי נעצר החשוד הקולומביאני, לאחר שמשך את תשומת ליבם של רשויות ההגירה. הוא נראה לחוץ בזמן הבדיקה הביטחונית בשדה התעופה וככל הנראה סבל מקלקול קיבה, בעקבות הגופים הזרים בקיבתו. הוא התבקש לעבור דרך הסורק בשנית, ובדיקת הרנטגן חשפה מספר פריטים לא מזוהים בבטנו, בדמות כ-40 קפסולות שהכילו כל אחת 1,000 דולר במזומן, בשטרות של 100 דולר.

החשוד השני, אזרח ונצואלה, הגיע ביום שני האחרון והעלה את חשד הרשויות לאחר שלא ידע לענות על שאלות בסיסיות הקשורות לביקורו. "הוא אמר שהגיע לביקור בשביל לראות את אשתו, אך לא ידע את שמה המלא של האישה ולא את כתובתה", אמר גורם ברשות ההגירה של קולומביה.

הרשויות אמרו כי מעולם לא נתקלו בשיטה זו - הנהוגה בדרך כלל בהברחת סמים מחוץ למדינה - להברחת כספים. "שיטה זו של הלבנת כספים היא חדשה בקולומביה", אמר וילסון פטינו, מנהל רשות הגירה אזורית במחוז אנטיוקיה. המשטרה החלה לבדוק את החשד כי מדובר ברשת להלבנת כספים מהונדורס שמגייסת מבריחים סמוך לגבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully