וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוד סם: אמריקאית ניסתה להבריח 180 כדורי הרואין

שיא מפוקפק במיוחד נשבר בשדה התעופה בוושינגטון, בו פקידי המכס נדהמו לגלות כי בביטנה של בת 52 נמצאה כמות אדירה של קפסולות, שהכילו יותר מ-2.5 קילוגרמים מהסם הלא חוקי

רשויות המכס בארצות הברית מתמודדות מדי יום עם הברחות שונות ומשונות, אך כזו, מודים גם הם, טרם נראתה. בשדה התעופה הבינלאומי בוושינגטון נעצרה השבוע אישה בת 52 אשר ניסתה להבריח בביטנה לא פחות מ-180 כדורי הרואין, שהכילו מעל לשני קילוגרמים וחצי מהסם המסוכן.

ה"לוס אנג'לס טיימס" מדווח כי כי האישה נעצרה לאחר שסוכני המכס הבחינו כי ביטנה בלטה באופן שנראה בעיניהם חריג. לאחר שהתגלה כי מקור הנפיחות אינו מצוי בארוחה שסעדה קודם לכן, אלא בהברחה שקבעה שיא חדש בבליעת כדורי סם - הובהלה האישה לבית החולים, שם פעלו במשך ארבעה ימים להוצאת הקפסולות מגופה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פקידי המכס הבחינו בנפיחות מחשידה בבטן האישה. הכדורים שהוצאו מגופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כמות הכדורים שבלעה וההרואין שנמצא בגופה, היא בלתי תיאמן", אמר אחד פקידי המכס שמנעו את ההברחה. "מדובר בסיכון בריאותי של ממש ובסיבה לדאגה במידה והברחות מסוג זה יהפכו לטרנד אופנתי", הוסיף.

על ה"שיא" הקודם, שנקבע לפני כשנה, אחראי אזרח ניגרי אשר נעצר עם 1.8 קילוגרמים של הרואין בביטנו, ובצירוף מקרים נדיר - גם ניסיון ההברחה הזה אירע בשדה התעופה דולס שבוושינגטון. "היינו המומים נוכח כמות הכדורים שנשאה בביטנה, אנו רואים מדי פעם גברים אשר מבנה גופם כפול משלה בגודלו, אשר מנסים להבריח מחצית ממספר הכדורים שהיא בלעה", תיאר הפקיד.

עוד בנושא
בשל המשבר הכלכלי: כפר בספרד יגדל מריחואנה
מחזירה עודף? בניו זילנד נחשפה מכונה לממכר קנאביס
דו"ח עולמי ממליץ: עישון גראס - לא עבירה פלילית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully