וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזירה עודף? בניו זילנד נחשפה מכונה לממכר קנאביס

בפשיטה שערכה משטרת אוקלנד על מחסן בפרברי העיר היא מצאה את המכונה האוטומטית בה ניתן לקנות שקית מריחואנה השוקלת גרם בעבור 20 דולר. ארבעה חשודים נעצרו והמכונה הוחרמה

בפשיטה שנערכה הלילה (שישי) על מחסן באוקלנד שבניו זילנד נתפסה מכונה אוטומטית לממכר שקיות קנאביס. ארבעה חשודים נעצרו במחסן והמשטרה הניחה ידיה גם על 27 אלף דולרים במזומן ועל כמויות גדולות של מריחואנה וסמים שונים.

הפשיטה נערכה בעקבות חשיפת העיתון Auckland Now יום אוקלנד שדיווח כי במחסן, השוכן בפרבר השלו ניו לין, אפשר לקנות שקיות המכילות גרם אחד של מריחואנה בעבור 20 דולרים מהמכונה האוטומטית שבמקום. המשטרה החרימה את המכונה הלילה.

המשטרה המקומית דיווחה כי במקום, אשר משמש כמקום מפלט למי שרוצה לרכוש ולהשתמש במריחואנה בניגוד לחקיקה הניו-זילנדית, היו עשרים בני אדם בעת הפשיטה. תיק גב שממצא במקום הכיל את הכסף המזומן ביחד עם חצי קילו של קנאביס באריזות. בנוס,, תפסה המשטרה גם "מגוון רחב" של "מכשירים": באנגים, מקטרות וסכינים.

שלושה גברים ואישה אחת נעצרו והם חשודים בעבירות סמים שונות בהן אחזקה ואחזקה לצורך סחר. הם יתייצבו בפני בית המשפט בשבוע הבא. המקום, הקרוי "דקטורי" (The Daktory) נפתח ב-2008 והתגאה בחברותם של אלפי בני אדם עד שמקימו נשלח לשמונה חודשי מאסר ביוני 2011. דקטה גרין נאסר בגין האשמות של אחזקה, מכירה ומשום שהפך את המחסן התמים להיות מה שהוא היום - גן עדן לא חוקי עבור חובבי הקנאביס.

עוד באותו נושא
ארה"ב: אושרו מכונות לממכר מריחואנה
האתר הרשמי של "דקטורי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully