וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד מאשים: אויבנו מונעים הגעת ענני גשם

בעוד בישראל מוטרדים מהגרעין האירני, נשיא אירן עסוק דווקא בנושא אחר - מזג האוויר היבש. "האויב הורס את העננים שנמצאים בדרך לארצנו וזו מלחמה בה ננצח", צוטט אחמדינג'ד

נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'ד, מרבה להאשים את המערב, אך הפעם הפנה אצבע מאשימה כלפיו בתחום יוצא דופן במיוחד – מזג האוויר. מספר אתרים אירניים דיווחו אמש (שלישי) כי אחמדינג'ד טען כי אויבי אירן עומדים מאחורי תוכנית זדונית ליצור בצורת ברפובליקה האיסלמית, באמצעות השמדת ענני הגשם לפני שהם מגיעים לארצו.

"האויב הורס את העננים שנמצאים בדרך לארצנו וזו מלחמה בה אירן תנצח", צוטט אחמדינג'ד, שדחה את האפשרות של השפעת השינוי הגלובלי במזג האוויר או את העובדה שאירן היא אחת הארצות היבשות בעולם.

כאמור, אירן ידועה כבעלת מזג אוויר יבש במיוחד, ובממשל כבר אמרו כי מחסור חמור בגשם בחלק מהמדינה יצר תנאים כמו של בצורת.

גם בחודש מאי טען אחמדינג'ד כי אירופה משתמשת בטכנולוגיה כדי לייבש את ענני הגשם. "מדינות המערב יצרו תוכניות שיגרמו בצורת באזורים מסויימים בעולם, כולל אירן. לפי דיווחים על מזג האוויר שאומתו, מדינות אירופה משתמשות בציוד מיוחד כדי לאלץ עננים להוריד גשם על מדינותיהם", אמר אז אחמדינג'ד בביקור בעיר ארק. למרבה האירוניה, כמה דקות לאחר דבריו החל לרדת גשם באזור. גם סגן הנשיא, חסן מוסאבי, האשים את המערב בפעולות דומות בחודש יולי.
(עדכון ראשון 23:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully