וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו"ל הפורנו האגדי: מיליון לחושפי עברו של רומני

לארי פלינט חוזר לכותרות, והפעם בעיתונים החשובים בארה"ב. הוא פרסם מודעות שבהן קרא להעביר אליו מידע מפליל על הדרך שבה צבר רומני את הונו; האקרים טוענים: יש לנו מידע

האיש והסקנדל: לארי פלינט, מו"ל המגזין הפורנוגרפי האסלר (Hustler), מציע מיליון דולר לכל מי שיספק לו מידע על החזרי המס של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, מיט רומני. לא ברור אם פלינט באמת מנסה לסייע להסיר את מעטה המסתורין מעל הדרך שבה עשה רומני את הונו, או שהוא מחפש דרך לשוב לכותרות.

פלינט, בן 69, בישר על ההצעה המפתה במודעה שפרסם הבוקר (ראשון) ב"וושינגטון פוסט". הוא הזמין מודעה נוספת באותו סגנון, שתתפרסם מחרתיים - 11 בספטמבר - בעיתון USA TODAY. לפי המודעה, פלינט מציע "מיליון דולרים במזומן עבור ראיות של ממש הנוגעות להחזרי המס של המועמד הרפובליקני לנשיאות, מיט רומני, או מידע הנוגע לנכסיו המופקדים מעבר לים, חשבונות בנק שלו או שותפויותיו העסקיות". לפי כמה פרסומים, לרומני יש חשבונות בנק באיי קיימן, באיי ברמודה ובשוויץ, שנועדו לסייע לו לחמוק מתשלום מסים.

בחירות בארה"ב 2012 - סיקור מלא בוואלה! חדשות

מיט רומני בשדה התעופה לואיזיאנה. 31 באוגוסט 2012. GettyImages
רומני יורד מהמטוס של קמפיין הבחירות שלו בלואיזינה בסוף החודש/GettyImages

זו אינה הפעם הראשונה שפלינט מציע תשלום עבור מידע על פוליטיקאים רפובליקנים. בשנה שעברה הוא הציע סכום זהה למי שיספק לו "מידע מפליל על חיי המין" של ריק פרי, מושל טקסס, שהתמודד בפריימריז הרפובליקניים מול מיט רומני.

האקרים מאיימים: נפרסם ברשת את החזרי המס של רומני

לפי דיווח בסוף השבוע ברשת CNN, קבוצה אלמונית טוענת ששמה את ידה על רישומי המס של מיט רומני. הקבוצה, המורכבת ככל הנראה מהאקרים (פצחנים) גנבה לכאורה את הנתונים מרואי החשבון של רומני. נציג של הקבוצה דרש כופר של מיליון דולרים, אחרת יפרסם את החזרי המס בפומבי. מהשירות החשאי נמסר כי הדיווח על הגניבה נבדק, אך כי לפי שעה, אין כל ראייה לכך שהנתונים אכן הורדו בצורה לא חוקית משרתי החברה.

החזרי המס של מיט רומני הם אחד הנושאים המסתוריים ביותר בעברו של המועמד הרפבוליקני, שהונו האישי מוערך במאות מיליוני דולרים. אחרי לחץ ציבורי כבד, רומני הסכים לפרסם את החזרי המס שלו לשנת 2010, וחלק קטן מההחזרים שקיבל בשנת 2011. הוא עדיין מתעקש שלא לחשוף את הנתונים משנים קודמות, ובעיקר מהשנים בהן עמד בראש תאגיד "ביין קפיטל", חברת השקעות שרכשה אלפי עסקים קטנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully