וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח מסתורי באלפים הצרפתיים: ארבעה בריטים נורו

שלוש מהגופות נמצאו ירויות במכונית, בעוד גופה נוספת, של רוכב אופניים, נמצאה בסמוך. רוכב אחר שנסע באזור נתקל בהן, ובבת 4 שנפצעה באורח קשה. "זירה מהסוג שרואים בסרטים"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

רוכב אופניים שרכב להנאתו סמוך לעיר גרנובל שבאלפים הצרפתיים, נתקל אתמול (רביעי) בזירת רצח מזעזע של ארבעה בני אדם. שלוש מהגופות, של גבר ושתי נשים, נמצאו בתוך מכונית ב.מ.וו, וגופה אחת נוספת של רוכב אופניים נמצאה בקרבת מקום. במכונית הייתה גם ילדה בת ארבע, ששרדה את הטבח, אך נפצעה באורח קשה.

התובע הכללי באזור, אריק מאילו, אמר כי הנרצחים היו בני משפחה בריטית שנפשה באזור וכי זהותו של אבי המשפחה כבר התבררה. "אנחנו רואים סוג כזה של זירות בסרטים יותר מאשר בחיים האמיתיים, תודה לאל", הוסיף מאילו. "זה אירוע חמור מאוד ברמה האנושית". ככל הנראה, נופשים בריטים אחרים שבילו יחד עם בני המשפחה באתר מחנאות בסביבה, הודיעו למשטרה על היעדרותם בסמוך לזמן בו מצא אותם רוכב האופניים.

התנקשות מכוונת או שוד מזויין?

אחת ההשערות שעלו לגבי הרצח היא שוד מזויין, אשר למהלכו ככל הנראה הפריע הרוכב שנורה למוות. השערה אחרת, שהועלתה על ידי מקור משטרתי, מתארת התנקשות מכוונת בבני המשפחה. אולם, התובע הכללי סירב להגיב להשערות: "נכון לעכשיו, לא הגענו לכיוון חקירה של מה שהתרחש שם".

התובע הכללי מסר גם כי כוחות ההצלה הגיעו אל הילדה הפצועה רק כ-12 שעות לאחר שנמצאה, אך לא פירט מה הייתה הסיבה לעיכוב. מאחר שנמצאה מחוסרת הכרה, בתחילה נמסר שגם הילדה בין ההרוגים, אולם לאחר מכן התברר ששרדה. היא הובהלה במסוק לבית החולים בגרנובל ושם נותחה אמש.

המומחים של היחידה לחקירות פליליות במשטרה הצרפתית הגיעו לזירה כדי לנסות לחקור את הממצאים. הם מחפשים אחר שרידי די.אן.איי, קליעים, וסימנים לכלי רכב שאולי עברו באזור. מהממצאים עולה בינתיים כי היריות נורו מחוץ למכונית. גם רוכב האופניים שמצא את הגופות סייע למשטרה במתן עדות, על אף שהיה מוכה הלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully