וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבח בבריטניה: 6 נרצחו בדקירות

15.8.2011 / 10:24

נסיבות הרצח, שהתרחש באי הקטן ג'רזי שבתעלת לה מאנש, עדיין לוטות בערפל. הנרצחים - גבר, שתי נשים ושלושה ילדים - הם כנראה בני משפחה. עוד גבר בן 30 נפצע קשה - ונעצר כחשוד

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

באי הקטן ג'רזי עדיין מנסים לעכל את הטבח שאירע שם אתמול (ראשון), שנסיבותיו אינן ברורות לחלוטין. שישה בני אדם - בהם גבר, שתי נשים ושלושה ילדים, כולם תושבי האי וככל הנראה בני משפחה אחת - נרצחו אתמול בצהריים בדקירות סכין בעיירה סנט הלייר, בירת הא.

האי השלו והפסטורלי שוכן בתעלת לה מאנש, סמוך לחופי נורמנדי שבצרפת, אך נמצא בריבונות בריטניה. נסיבות האירוע שהתרחש בו אתמול עדיין לוטות בערפל. נוסף על ששת ההרוגים, נפצע באורח קשה עוד גבר כבן 30 ואושפז בבית החולים המקומי - ובהמשך נמסר כי אותו פצוע נעצר כחשוד.

זירת רצח של שישה בני אדם, האי ג'רזי, בריטניה, 15 באוגוסט 2011. רויטרס
"כשמטפלים במקרה מוות המוני של גברים ונשים, ובמיוחד של ילדים קטנים, זה יהיה לא אנושי לא להזדעזע". זירת הרצח/רויטרס

שכניהם של הקורבנות סיפרו על זעזוע מוחלט מהאסון שהחריד את האי השקט. "ככל הנראה, השכן שגר מולי והמשפחה שלו הם שנהרגו", סיפר אחד השכנים לרויטרס, "אז זה הלם טוטאלי. היינו משוחחים איתם, אמי הייתה הולכת לשם וגם אומרת שלום לילדים. אמי ממש אהבה את הילדים".

במשטרה המקומית סיפרו כי גם כוחות ההצלה היו מזועזעים לנוכח המראות הקשים בזירת הרצח. "כשמטפלים במקרה מוות המוני של גברים ונשים, ובמיוחד של ילדים קטנים, זה יהיה לא אנושי לא להזדעזע בעצמך", אמר סטיוארט גול ממשטרת ג'רזי. "זה זיעזע את הכוח, אבל השוטרים היו מקצוענים לחלוטין, יחד עם חברי שירותי ההצלה האחרים, במיוחד צוותי ההצלה שטיפלו במספר רב של קורבנות".

ג'רזי הוא יעד אטרקטיבי המושך תיירים מכל העולם, בשל החופים היפהפיים שבו והשקיעות המדהימות. למרות הטרגדיה, במשטרה המקומית אומרים כי מדובר באי בטוח מאוד עבור תיירים, ומקווים כי התקרית החמורה לא תפגע בתיירות אל האי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully