וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב רצח וביתור גופה בקנדה - ושוב הקורבן מסין

פחות מ-3 חודשים אחרי פרשת "פסיכו הקנדי" לוקה מניוטה, שרצח וביתר את מאהבו הסיני, התגלתה בטורונטו גופה של מנהלת ספא סינית - מבותרת לחלקים. המשטרה: אין קשר בין המקרים

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

פחות משלושה חודשים חלפו מאז הסעיר "פסיכו הקנדי", לוקה רוקו מניוטה, את העולם כולו, כשנחשף כיצד רצח וביתר את גופת מאהבו, הסטודנט הסיני לין ג'ון, אך מתברר שמניוטה הוא לא המבתר היחיד בקנדה. משטרת טורונטו השלימה אתמול (שלישי) את איתור שרידי גופתה המבותרת של אשת עסקים - אף היא ממוצא סיני - שנתגלו בשני מיקומים שונים בעיר.

לפי הפרטים שמסר ג'ורג' קיאוקיוק, דובר משטרת טורונטו, הנרצחת היא גואנג הואה-ליו, בת 41, תושבת סקרבורו ואם חד-הורית לשלושה ילדים. היא נראתה לאחרונה בצהרי יום שישי לפני שבוע וחצי, במכון טיפולי הספא אותו ניהלה. חבריה סיפרו לשוטרים כי ניהלה את את העסק רק כמה חודשים, אך כבר תכננה למכור אותו. בלילה בו נעלמה, היא הייתה אמורה להיפגש עם קונה פוטנציאלי, אך לא שבה לביתה וביום המחרת דיווח חברה על היעדרותה.

רגלה הכרותה של גואנג נמצאה בשבוע שעבר בנהר לא הרחק ממקום מגוריה, והיא שהובילה את השוטרים לחלקי הגופה הנוספים שנתגלו אף הם באזור במרוצת הימים הבאים. למשטרה המקומית אין עדיין קצה חוט, אך השוטרים מדגישים: לא נראה שקיים כל קשר למקרה של מניוטה, שעצור בארצו מאז חודש יוני. "אין לנו שום סיבה לחשוב שזה משהו אחר פרט למקרה מבודד", הבהיר קיאוקיוק.

פינת הנצחה לזכרו של ג'ון לין, סטודנט סיני שנרצח בידי "פסיכו הקנדי", הרוצח הקניבל לוקה רוקו מניוטה, מונטריאול, יוני 2012. רויטרס
"מקרה מבודד". אתר הנצחה לזכרו של לין ג'ון, קוברנו של מניוטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully