וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד בארה"ב: בן 16 רצח בת חמש "בידיו החשופות"

לא ברור מה המניע למעשהו של ג'ון פרימן ממדינת ניו יורק, שהרג את שכנתו איזבלה טננט, אותה הכיר היטב. חברו בן ה-18 סייע לו להחביא גופתה בפח אשפה - ולאחר מכן הסגיר אותו

בארצות הברית מזועזעים מרצח מזוויע של ילדה בת חמש בידי שני נערים - ללא כל מניע נראה לעין. השניים, תושבי העירה ניאגרה פולז שבמדינת ניו יורק, בני 16 ו-18, הואשמו הלילה (שלישי) ברצח הילדה המקומית, שכנתם, ודחיסת גופתה לפח אשפה. המשטרה מצאה את הגופה אתמול, שעות ספורות לאחר שהוכרזה כנעדרת, וכבר לקראת הערב נעצרו שני הנערים - שאחד מהם מוכר היטב למשפחתה של הילדה, שאף כינתה אותו "חבר נאמן".

לפי דיווח העיתון המקומי "ניאגרה גאזט", אתמול בשעות הבוקר הגיעו בני משפחתה של איזבלה טננט בת החמש לתחנת המשטרה המקומית בניאגרה פולז, והגישו תלונה על העדרותה. זמן לא רב לאחר מכן הגיע אחד הנערים, טיילור בסט בן -18, מרצונו החופשי לתחנת המשטרה, טען כי יש בידיו מידע לגבי הילדה הנעדרת - והוביל את החוקרים אל הגופה, שהוחבאה בתוך שקית בפח ציבורי.

טיילר בסט, בן 18 (מימין), וג'ון פרימן, בן 16, מהעיירה ניאגרה פולז, ניו יורק, המואשמים ברצח ילדה בת חמש, אוגוסט 2012. Niagara Falls Police, AP
בסט בן ה-18/AP, Niagara Falls Police

החשוד השני, ג'ון פרימן בן ה-16, מואשם ברצח מדרגה שנייה. לפי הודעה שפרסמה המשטרה, החוקרים סבורים כי הוא זה שהרג את הילדה בפועל, "בידיו החשופות", ואילו בסט רק סייע לו בהחבאת הגופה. בסט, דווח, התוודה ומשתף פעולה עם חוקריו - בעוד פרימן מכחיש כל קשר לרצח. השניים יובאו בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרם, ואילו גופת הילדה תעבור נתיחה לאחר המוות כדי לקבוע את סיבת מותה.

"זהו פשע נוראי שמחלחל בלב", אמר לכלי התקשורת ראש המחלקה לחקירות פליליות במשטרה המקומית, וויליאם תומאס, שהוסיף: "יש לי נכדים בגיל של הקורבן".

אף שהרצח פוענח לכאורה בתוך שעות בודדות, נותרה עדיין תעלומה אחת מרכזית בפרשה: חוסר היכולת לבסס מניע למעשה. פדופיליה נשללה על הסף, שכן על גופת הילדה לא התגלה כל סימן להתעללות. הדברים מתמיהים עוד יותר לנוכח ההיכרות בין הרוצח לקורבן: בני משפחתה של איזבלה סיפרו כי פרימן נהג לבקר בביתם, ופעמים רבות שהה במחציתה של הילדה הקטנה ללא כל השגחה.

עוד פלילים מארה"ב:
טקסס: מי ירה בנערה הצעירה ורצח את אהובתה?
פלורידה: נער רצח את הוריו - והזמין חבריו למסיבה
רוצח הילד לייבי קלצקי הודה במסגרת הסדר טיעון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully