וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נער רצח את הוריו - והזמין חבריו למסיבה

טיילר האדלי חשוד כי רצח בהלמות פטיש את שני הוריו, החביא את גופותיהם בחדר השינה - והזמין עשרות חברים בפייסבוק למסיבה גדולה. "מדובר ברצח חסר רחמים", סיפרו השוטרים

סיבה למסיבה? טיילר האדלי, נער בן 17 מפלורידה, נעצר אתמול (שני) על ידי שוטרי משטרת מחוז סיינט לוסי, בחשד שרצח בהלמות פטיש את שני הוריו, החביא את גופותיהם בחדר שינה בביתו, ובהמשך אירח עשרות מחבריו למסיבה – באותו הבית ממש. כך גילה דובר המשטרה המקומית, טום ניקולס.

סמוך לשעה 13:30 ביום שבת האחרון, פירסם האדלי הזמנה בעמוד הפייסבוק שלו, למסיבה אותה ערך בביתו. כמה שעות לאחר מכן, מצאו השוטרים את הפטיש, שאורכו כ-70 סנטימטרים, בו השתמש האדלי על פי החשד כדי לרצוח את הוריו, בלייק ומארי-ג'ו. על גופותיהם נמצאו סימני האלימות המחרידים בראש ובפלג הגוף העליון. השוטרים חושדים כי לאחר המעשה, גרר האדלי את גופות הוריו לתוך חדר השינה והשתמש ב"ספרים, מגבות וכל דבר שנקרה בדרכו כדי להסתיר אותן", כך לפי השוטרים.

בין 40 ל-60 משתתפים הגיעו לבית המשפחה לקראת המסיבה אותה ארגן האדלי בתום המעשה. ניקולס סיפר לכתבים מקומיים כי "במהלך המסיבה ולאחריה, נפוצה שמועה כי ייתכן והאדלי הרג את הוריו". בעקבות דיווח טלפוני אנונימי שקיבלו השוטרים, הם הגיעו לבצע בדיקה בבית – ומצאו את הנער כשהוא נרגש, וסיפר להם שהוריו נמצאים מחוץ לעיר. בחיפוש בבית הם מצאו את הגופות – וביניהן גם את הפטיש. "מזירת הפשע עולה כי בהחלט מדובר ברצח חסר רחמים", אמרו השוטרים, "המחזה היה אכזרי".

המניע למעשה אינו ידוע לפי שעה, אולם שכנה ותיקה של בני משפחת האדלי, ואמו של אחד מחבריו הטובים ביותר, סיפרה כי גם אליה הגיעה השמועה על הרצח. השכנה, שביקשה להזדהות בשם "אילונה", סיפרה כי האדלי אמר לבנה: "אל תדאג לגבי ההורים שלי, הרגתי אותם". עוד היא הוסיפה, כי האדלי היה "נער רגיל, שבילה בביתנו לילות רבים. לא ידענו על שום בעיה אצלו או במשפחה שלו".

עוד מקרי רצח בארה"ב באחרונה:
קייסי אנתוני שוחררה מול קריאות ”רוצחת”
רצח 7 אנשים, התבצר עם בני ערובה - והתאבד
רצח לייבי: ”חנקתי אותו עם מגבת, הוא נאבק מעט”
רצח מ-1957 פוענח בעזרת כרטיס רכבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully