וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: קייסי אנתוני שוחררה מול קריאות "רוצחת"

כ-1,000 מפגינים המתינו מחוץ לבית המעצר באורלנדו לצעירה שזוכתה בשבוע שעבר מרצח בתה הפעוטה, באחד המשפטים השנויים במחלוקת בארה"ב בשנים האחרונות: "להחרים אותה ואת משפחתה"

שלוש שנים ועוד יום אחר אחרי מעצרה בחשד שרצחה את בתה בת השנתיים, השתחררה לפנות בוקר (ראשון) קייסי אנתוני מבית המעצר באורלנדו שבפלורידה, והפכה שוב לאשה חופשייה. מחוץ לבית המעצר המתינו לה, מלבד צוותי התקשורת, גם כ-1,000 מפגינים שביקשו למחות על זיכויה מהרצח בשבוע שעבר, באחת הפסיקות השנויות במחלוקת בשנים האחרונות בארה"ב.

קייסי אנתוני משתחררת מהכלא אחרי שזוכתה מרצת בתה התינוקת, אורלנדו, פלורידה, 17 ביולי 2011. AP Photo/Red Huber, Pool, AP
אנתוני יוצאת מבית המעצר, הבוקר/AP, AP Photo/Red Huber, Pool

אנתוני זוכתה על ידי בית המשפט בשל העדר ראיות מוצקות לכך שרצחה את קיילי הפעוטה, למרות ראיות נסיבתיות רבות שתמכו בחשדות המשטרה, לפיהן אנתוני רצחה את בתה משום שנמאס לה לטפל בה ורצתה להמשיך באורח החיים הבלייני שלה. בין היתר, דיווחה אנתוני באיחור של חודש לרשויות על היעדרותה של בתה, ובמשך התקופה הזו נראתה מבלה במועדונים.

אנתוני אמנם הורשעה בכמה סעיפי שיבוש הליכים בגלל השקרים שסיפרה למשטרה, אך העונש על עבירות אלו כבר נכלל בתקופת המעצר הארוכה, ולכן, הלילה בשעה 00:09, שוחררה לדרכה. היא יצאה מהתחנה כשהיא מלווה בפרקליטה ובשני שוטרים, ונכנסה לתוך מכונית ספורט עם חלונות כהים שהמתינה לה. במשטרת אורלנדו הסבירו כי לנוכח האיומים על חייה של אנתוני שהתקבלו בזמן היותה בכלא, הוחלט לערוך את השחרור ותחת אבטחה, כדי למנוע פגיעה בה.

מפגינים נגד שחרורה מהכלא של קייסי אנתוני שזוכתה מרצת בתה התינוקת, אורלנדו, פלורידה, 17 ביולי 2011. AP Photo/Phelan M. Ebenhack, AP
"שיחררתם רוצחת". מפגינים מחוץ לבית המעצר/AP, AP Photo/Phelan M. Ebenhack

רבים ממאות המפגינים מחוץ לבית המעצר נשאו תמונות של קיילי, התינוקת שנרצחה, וכמה מהם קראו לעבר אנתוני "רוצחת". עם זאת, הסדר במקום נשמר ולא נרשמו גילויי אלימות. "אנחנו כאן כדי להביע תמיכה בקיילי", אמרה לרשת סקיי אחת המפגינות, לורי ריצ'רדס. "אנחנו קוראים לציבור להחרים כל דבר שקשור לאנתוני או למשפחתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully