וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המושבעים "רצו להקיא" - אך זיכו האם מרצח בתה

על רקע הזעם הציבורי בארה"ב על זיכוי קייסי אנתוני מרצח בתה התינוקת, התראיינה מושבעת מס' 3 והסבירה: "בחירה נוראית, כולנו בכינו והתחשק לנו להקיא. אבל אי אפשר להרשיע בלי ראיות"

הרבה גבות הורמו השבוע בתדהמה בארצות הברית, כשחבר מושבעים באורלנדו שבפלורידה החליט לזכות את קייסי אנתוני, וקבע כי היא אינה אשמה ברצח בתה בת השנתיים קיילי לפני שלוש שנים - זאת, למרות ראיות נסיבתיות רבות שתמכו בהרשעה, בהן העובדה שהאם בת ה-25 הסתירה במשך חודש את היעלמותה של הילדה, ובזמן זה נראתה חוגגת ומבלה.

יממה אחרי הזיכוי והזעם הציבורי שהתעורר בעקבותיו, שברה אחת המושבעות את שתיקתה, והסבירה הלילה (חמישי) כי ההחלטה לא התקבלה בחדווה, והמושבעים אף "רצו להקיא" מהמחשבה שאנתוני תחמוק מעונש - אך לא הייתה להם ברירה, בהעדרן של ראיות מוצקות. "פשוט לא היו מספיק ראיות", אמרה "מושבעת מספר 3", ג'ניפר פורד, בראיון לתוכנית "נייטליין" של רשת ABC. "אם אי אפשר להוכיח שהתרחש פשע, אז אי אפשר להטיל עונש. זה עדיין לא אומר שהיא חפה מפשע".

קייסי אנתוני בבית המשפט, לאחר שזוכתה מרצח בתה בת השנתיים קיילי, 6 ביולי 2011. רויטרס
"זה עדיין לא אומר שהיא חפה מפשע". קייסי אנתוני לא מאמינה שזה נגמר, אתמול בבית המשפט באורלנדו/רויטרס

בראיון הסבירה פורד כי התלבטה קשות בין הגרסאות - זו של התביעה, שטענה כי אנתוני חנקה את התינוקת בעזרת סרט מידבק כדי שלא תפריע לה לצאת ולבלות, וזו של אנתוני עצמה, שטענה כי הילדה טבעה בבריכה ואילו היא הסתירה את היעלמה כי נכנסה לפאניקה. "'התנדנדתי' בין הרשעה בהריגה לזיכוי", הסבירה פורד. "אף אחת מהאפשרויות לא הרגישה טוב. זו הייתה החלטה נוראית לקבל".

לדברי פורד, "כולם תוהים למה אנחנו (המושבעים) לא דיברנו עם התקשורת מיד אחרי המשפט והסברנו את החלטתנו. זה היה בגלל שלכולנו התחשק להקיא אחרי פסק הדין. ממש בכינו, ולא רק הנשים (חבר המושבעים כלל שבע נשים וחמישה גברים). כל העסק היה מאוד מרגש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אנתוני ממתינה לגזר דין - ולעוד שלושה משפטים

אנתוני, בינתיים, אמורה להתייצב היום שוב בבית המשפט כדי לשמוע את גזר דינה - בעקבות הרשעתה בארבע עבירות קלות של שיבוש הליכים, בגלל השקרים שסיפרה בתחילה למשטרה. כל אחת מהעבירות נושאת עונש פוטנציאלי של שנת מאסר, אך לפי ההערכות, אנתוני תשוחרר, שכן היא נמצאת כבר שלוש שנים במעצר, שייחשבו בשקלול העונש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת הראיות שהוצגו במשפט: קייסי רוקדת ומשתתפת בתחרות "הגוף החטוב" במועדון, ארבעה ימים אחרי שבתה נעלמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם זאת, בכך כנראה לא יסתיימו תלאותיה המשפטיות. אתמול כבר הודיעה מדינת פלורידה כי בכוונתה לתבוע אותה, ולדרוש שתחזיר למדינה את הסכומים העצומים שהוצאו על חקירת המקרה, שהייתה יכולה להיות פשוטה בהרבה אם היא הייתה משתפת פעולה. גם חברת חקירות מטקסס הודיעה כי תתבע את אנתוני בסכום של 112,000 דולרים, אותו השקיעה בחיפושים אחרי הילדה.

תביעה שלישית נגד אנתוני הוגשה על ידי תושבת פלורידה בשם זניידה גונזלס - לאחר שבשלב מסוים בחקירתה במשטרה טענה אנתוני כי בתה נחטפה על ידי אומנת בשם זה. גונזלס, שמכחישה כי אי פעם פגשה את אנתוני, תובעת אותה כעת על הוצאת דיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully